今日考中史!
唔知係咪溫左個衰人d野!好多都識!
考完去左維園食早餐~約左呀媽!
跟住同仲仲,仕昂一齊去食!
傾左好多野!
返左屋企!圖圖打俾我!問我去唔去打波~
跟住我就約埋傻佬一齊去!
但係我冇等到傻佬!我自己一個去先 !
去到戈度!原來有好多人去左!
玩左 一個鐘!返屋企!
返到屋企 有人黎左!(有人知係邊個,有人唔知係邊個)
傾左好多以前d野!
跟住傻佬都都黎埋!
係度瘋狂戰鬥!
我做間諜!唔幫傻佬!
連襪都玩!
玩到六點幾!佢地走晒!
跟住我就訓教!
訓訓下個人話要換卡!
我訓緊教你仲搵我!想死呀!阻住晒!
其實我唔知我同你戈陣時講左d乜!
訓醒就乜都唔記得lu!
不如你講個理由俾我聽,你點解唔肯接受我!
我都仲係好愛你呀!你可唔可以俾多次機會我呀?
|