今日十一點幾起左身!
睇百分百感覺!之前睇過!唔係幾好睇!
約左焯麟去朗好坊見我最愛!Rainie!
我兩點幾去到!諗住去排隊啦!
點知原來要有快證先排得!激到我吖!
咁我咪唔排囉!焯麟黎左!我同佢等埋Jimmy!
等緊戈陣係度睇魔術!戈條友幾勁!幾好睇!
F/4係度勁播Rainie d歌!巧巧聽呀!我愈黎愈鐘意佢喇!
Jimmy黎到!佢係度講佛教大光同Tommy!勁攪笑!笑到焯麟好辛苦!
終於見到佢喇!好靚呀!好可愛呀!
我地愈迫愈入!有個實蕉俾我地入左去!近左好多!
之前Jimmy同焯麟踩爛左人地d野!
佢係度唱遇上愛同慶祝!好好聽呀!佢唱緊遇上愛戈陣佢又係度串嘉寶!佢係度yeah!哈哈.....!
我用左焯麟個電話影左d影片!都ok近咖!
過左一陣!就開始占名!戈陣時Jimmy同焯麟行開左!我一個睇住人占!
自己冇得占!好慘呀!點知有人冇占名卡!但係佢有快證!
佢都冇得占咖啦!所以佢用二十蚊賣出去!
哈哈!我當然買左啦!好快就到我占喇!
同佢勁近囉!佢真係真人靚過上鏡!
佢仲同我講"謝謝" tim 呀!勁開心呀!
隻碟又唔洗自己買!俾廿蚊就有埋個占名!好扺呀!
去左女人街行左一陣!就返返青衣!
同焯麟剪髮!今次剪得好過上次!
剪完就返症屋企做is作業!
好驚呀!差d俾手耳記缺點!
跟住就打呢篇野!
|