♣餓坑拿♣
開開心心咁過!


2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


考EPA

今日考EPA!好多都識!但係唔知岩唔岩!

做完仲有少少時間!

考完即走!自己一個走!

因為唔見左仲仲佢地!

返到屋企!跟住同呀媽去飲茶!

食飽飽返屋企睇楊丞琳隻DVD!

好好睇!超靚呀!好鐘意佢呀!

原來佢D歌嘅歌詞好正!

好適合形容我而家嘅心情!

睇完訓教!訓到7:00!

訓之前都總會諗起你!諗諗下!覺得眼濕濕!

唔係好開心!我係唔係好冇用呀?

第一次諗到眼濕濕!不過訓醒就冇野lu!

起身睇電視!原來而家D電視節目都幾好睇吖!

平時訓左教!冇睇到!

食完飯咪打日記囉!

打完溫一陣書!

聽日考英文喇!我覺得我自己D英文屎左好多!

好想同你講野!但係我又講唔出口!因為我好驚你會唔肯要我!

我係唔係好唔值得你同我一齊呀?

點解你要避開我呀?

你係唔係覺得我好煩呀?

我唔打喇!愈打愈唔開心!愈打愈想諗住你!

 



2006 年 6 月 19 日  星期一   雨天


溫E.P.A. 滿足

今日起身!出太陽!但係係度行雷!好得意呀!

呢D係唔係叫做晴天行雷呀!?

落到樓下勁大雨!好似倒水咁!

所以去左行天橋!

行行下見到仲仲!一齊行!

今日考作文!我作左一位受歡迎我藝人!

我緊係作Rainie啦!

作左都幾多!仲講埋我去過占唱會tim呀!

就係琴日去咋嗎!哈哈!!

又同呀媽去左維園食早餐!見到嚴欣同莊仔!好開心呀!

而家成日都聽佢隻碟!係廳度播!

聽唔到電話响!

焯麟黎左一陣!跟住佢去補習!

我就係度溫E.P.A.!

溫左有一段時間!

飯完飯打日記!再溫過!

好多人都希望可以PASS!

咁我都希望可以PASS之餘再攞多少少分!

同呀媽有個交代!

唔打喇!再溫過喇!

我真係好想同你一齊呀 !你唔好唔要我啦!

我唔想再同你係咁呀!但係我又唔想你因為咁而唔開心!

如果我真係令你咁唔開心!我想你同我講!唔好收埋收埋! 

你唔好再喊喇!我會好心痛咖! 



kazafho

暱稱: 餓坑拿
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-09-03
返大陸!
去旺角!
冇野做!
攞身份證!


:: 訪客留言 ::


最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::





:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed