今日起身!出太陽!但係係度行雷!好得意呀!
呢D係唔係叫做晴天行雷呀!?
落到樓下勁大雨!好似倒水咁!
所以去左行天橋!
行行下見到仲仲!一齊行!
今日考作文!我作左一位受歡迎我藝人!
我緊係作Rainie啦!
作左都幾多!仲講埋我去過占唱會tim呀!
就係琴日去咋嗎!哈哈!!
又同呀媽去左維園食早餐!見到嚴欣同莊仔!好開心呀!
而家成日都聽佢隻碟!係廳度播!
聽唔到電話响!
焯麟黎左一陣!跟住佢去補習!
我就係度溫E.P.A.!
溫左有一段時間!
飯完飯打日記!再溫過!
好多人都希望可以PASS!
咁我都希望可以PASS之餘再攞多少少分!
同呀媽有個交代!
唔打喇!再溫過喇!
我真係好想同你一齊呀 !你唔好唔要我啦!
我唔想再同你係咁呀!但係我又唔想你因為咁而唔開心!
如果我真係令你咁唔開心!我想你同我講!唔好收埋收埋!
你唔好再喊喇!我會好心痛咖! |