唉....過左今日兩張野啦!!!
今日有好人同我講生日快樂!!!
首先係楊靜文小姐!!!好多謝你啊!!
你係12點零4分!!!仲要有成3頁!!!!
我好多謝你既祝福!!!!
你個訊息我睇到好開心....
我希望我未放棄之前做到啦....
不過我知成功率有幾高....
返到屋企開電腦媽媽就同我講生日快樂
媽媽多謝你啊!!!你仲記得我生日
你生日都冇同你講生日快樂 sorry....
lrene雖然我唔記得你係邊個
但我好thank你....
陳柏螢小姐我對你好失望啊!!!!
你答應過我12點準時send比我嫁!!!!
依家3點10分先send嚟!!唉~~~~
之後到啊細!!!!我估唔到你會同我講嫁!!!
你記得我去大澳個陣整蛋糕比我食啊!!
我又想學啊~~~不如一齊整囉??
flrence....我好希望你係第一個
但冇可能...你仲記得我.我好開心
最開心既係...你除左罵我之外
仲識講其他野....THANK...
啊婆連你都同我講啊!!!
我好意外啊!!!AMANDA都冇講你講
你寅係有我心啦!!!
金洪你唔識打字你都嘔到個訊息
比我!!!!我見到好感動!!!!
我都唔知對你講咩好~~~
仲有小吉我識左你幾日你寅係有我心
彭小姐我以為你咁冇涼心
連我都唔記得!!!你打嚟仲要同我講係岩岩醒起
你今年冇禮物收啦!!!!!
最後一個係葉華平.....你好野
你之前話今日整蛋糕比我嫁!!!
得個講字!!!!
陳文詩你好野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我認得你!!!你記住你!!!!
我識左你8年!!!同你最FD
我最錫你!最幫你!當你係知己
點知你連我生日都唔記得!!!!
你年年生日我都第一個
年年都送禮物比你!!!你呢??
大前年份禮物都未後補
你加加埋掙我十幾份啊!!!!!
你好野!!!!!!哼
今日成日都係屋企
睇左兩王子變青蛙....好感人
睇到喊....今年生日自己一個過
好寂寞~~~
今年第4年冇蛋糕食...
雪方蛋糕都冇個!!!
真係好想食蛋糕~~~~~
|