今日9點幾比啊洪叫醒去釣魚
之後12點去到城門....成日都好大風
好大風冇得釣....釣左7個鐘
今日決戰城門係.....食白果!!!!
下次都咪鬼去!!!!哂時候哂錢!!!!
陳柏螢!!!!
得閒留返個言啊!!!!!