琴晚去左銀線灣bbq
我地5點去左買野.7點先去到
之後我同羊仔玩(色)鐘次次都係我輸
我係咁飲酒....起碼都飲打半
仲有佢地放左成打酒落去海度沉
點知冇哂...之後去左沙灘度拾返8灌
之後7點幾返屋企沖涼瞓覺..