| kazaflee |
|
暱稱: evil 性別: 男 國家: 香港 |
| MORE... |
|
2005 年 12 月 24 日 星期六  |
冇街去  |
分類: 未分類 |
今日12點起身3點又瞓過>.<
瞓到6點就同肥豬起身去食芝士火鍋

之後去左大家樂等左好耐先有得食
我仲以為會好好味tim.不過味道就唔係好得

食完仲好肚餓~~
之後去左肥豬樓下等囉禮物~~
今個聖誕有新銀包用啦!!
收禮物之前仲食左隻肥整既朱古力蛋糕
我覺似雪糕多d...

之後我仲以為有得出尖咀行街tim
點知肥豬話唔去
咁為有返屋企啦!
打機打到4點再加埋好好好肚餓~~

唉>>>>都係去瞓覺算啦!

|
|
|