今日我6點2起身~好凍仲有好眼瞓 不過我又應成左肥豬去搵佢...
我去到佢個度買左個m記比佢食...我就飲左佢杯朱古力奶
之後送左佢去藍田同佢一齊等dudu...都唔知dudu搞咩既
日日都要等佢幾個字.佢又住得近都唔明佢要搞咩搞咁耐
之後我返左屋企度瞓.............瞓到2點幾先起身.真係舒服
到左夜晚食左飯.同左隻仔去街.之後係度睇電視
之後又睇左黑社會睇到3點幾先瞓~~