琴晚3點幾先瞓.瞓左好耐都瞓唔著.之後6點2比手提叫醒左
之後就打比肥豬.點知佢個死豬頭掛住唔理我....

我叫佢6點半叫我起身佢又唔得!!!話要瞓!!!

我瞓左2個鐘都冇話啦!!成日話我掛住瞓唔理佢!依家唔知邊個掛住瞓呢??

有口話人冇口話自己!哼....
我去比錢佢用叫佢做少少野都唔得!!
之後我7點2到左藍田點知佢7點5先到!又唔見佢平時咁晏到喔!
係都要係我早到個日先遲!之後比左$50佢見面唔到5分鐘就叫我走
真係好想打爆佢個豬頭!
之後我就返左屋企打機!踢左幾場波
場場都輸...
之後就去左瞓覺...zZzz

一瞓就瞓左2點幾.佢個死豬頭lunch都唔打比我叫我起身!!!
起身之後食左4個粉果.打左一陣機就去返工.本來話今日去轉台
點知德福到冇新世界.咁為有听日先啦!
返工個陣妹妹同dudu嚟買野食!!啊dudu好搞野

佢過左嚟打開左個手板.有個5蚊.之後就好快咁收返埋
同我講我得咁多可唔可以買到b wing.之後我問佢要幾多
佢就話要夠兩個人食.咁我就同佢講好難個喔...咁之後
我就比左兩杯氣水佢仲有5隻b wing.點知佢連5蚊都冇比我
佢講大話....之好妹妹見到我同我講好愛我.
听到好開心tim

|