今日媽咪同細佬返左大陸~~
夜晚同肥豬出左去食野!本來話去大家樂食芝士火鍋
點知買哂冇得食.之後就去左食韓國燒烤同埋打邊爐
食左超飽.兩個人$150之後去左apm同搵埋妹妹一齊行
行左一陣咁就返屋企啦!!