今日係會考既第一 日
今日會英文paper1同2~~~~
paper1我作第2題....點知作完之後
上網睇返依題係最難既......
我仲要係離哂題tim~~~~
死哂今次一定 u .....唉~~~~
paper2我覺得都幾容易下~~~
最起碼我都知佢講咩~~~
我諗單計份卷我應該合格.....
但咁容易....拉分個陣一定唔會同啦~~~
唉~~~兩份卷都唔得....英文冇望啦~~~
考完之後tracy請食車仔面
之後我就落左去觀塘....
食完之後就合錢買左張六合彩
如果中左就唔洗做啦!!!!哈哈~~~~
買完之後我比個啊嬋踢左入會
唉~~~~同來諗住你唔洗錢
點知係要$100.....
之後我問左tracy借左一百
唉.....今日又做左傻仔.....
返到屋企之後我就訓覺
訓到8點半起身睇電視....
夜晚同啊芳傾電話
傾左個幾兩個鐘......
係電話度我地兩個都係度發白日夢
哈哈~~~~仲要吹到十幾年後
我講到好開心.....講到2點鐘我就咳左線
佢听日要返8至cl我听佢早d訓
所以唔講......之後我玩左一陣電腦就訓左~~~~
|