唉.....我e排都冇喵野好做....
我e家每日一起身就去洗面果d野.....
做完就要去(bi) 神
(bi)完神就食d野.......之後就開電腦
我開左電腦都冇喵野好玩
我都係聽下歌同等下人搵我落去打波
落到去都係打下波同鋤下(dee)咁啦.....^^"
都係打到6點幾就番屋企
番到屋企都係沖下個身.....之後就食飯
點解我咁早食飯呢????
係因為我每日都約左個 fd 7點半落去打波
不過地點就唔定...一係去1號,一係去2號,一係去3號
不過我地好小去3號.....我地大多多都係去1號同2號
打約打到9點幾或者打到個地(識)燈
我e排就係咁過...不過有時落雨都會落去打既
我e排都係聽緊一首歌
等我打比大家啦....^^"
歌名:今天終於知道錯
主唱:陳偉霆
歌詞
想買一把寶劍 可切開導火的線
想買一套針線 彌補得到昨天
當每一眼相見 習慣爭與吵少不免
竟會使你生厭 連哭泣三數天
講起我從前的錯 死灰有如燃燒過
彼此刮從前的錯 是這樣傻
明明很想開口認錯 明明清楚早惹禍
望著誰冷落我 又會好過麼
如能從新開始感動過 從頭分享福與禍
念在曾快樂過 道歉可以麼
原諒對著你就會小氣的我 今天終於知道錯
不怕給你針對 就算將我心都剪碎
只怕將你失去 落到給孤單寄居
當相對無言的過 這阻隔如何打破
今天你為何跟我 像隔道河
明明很想開口認錯 明明清楚早惹禍
望著誰冷落我 又會好過麼
如能從新開始感動過 從頭分享福與禍
念在曾快樂過 別再生氣麼
其實我為你已經改變很多
你會接受道歉麼 想想當初可以麼
明明很想開口認錯 (從頭認錯)
明明清楚早惹禍 (誰願惹禍)
望著誰冷落我 又會好過麼
如能從新開始感動過 (就似最初)
從頭分享福與禍 (懷念太多)
念在曾快樂過 道歉可以麼
原諒這日我後悔不過當初 今天終於知道錯
|