如果想得到某一樣東西 就要付出對等的代價
妳想要的 我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的
我們不適合也不想認輸


∼KC∼
∼KC∼

愛∼我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的

kc1314520
暱稱: kc
國家: 香港
地區: 離島區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-09-10
2011-08-29
2011-08-11
2011-03-29
2011-02-18
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 316
今日人氣: 0
累積人氣: 4589
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


2009-11-03 分類: 未分類

我又係學校打啦....哈哈
我部腦都唔知幾時好反
下次再打啦...88



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


2009-09-18 不安 分類: 未分類

我今日係學校上離打既...HAHA
我都想上多D離打呀....不過我部腦唔得呀...唉
唔知....唔知道幾時又再打啦
88....



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


2009-09-09 傷心 分類: 未分類

唉....我e排都有野好做.....
我好久冇電過電腦啦.....
所以我都好久冇打日記啦...^^"
我e家都係得番學同放學.....有時會去打下波既
我e家坐果個位都幾好既...
因為有人比我玩呀....哈哈
佢係個女仔仲要坐係我對面....^^"
佢真係好好玩呀....佢成日比我串又唔會串反我
真係好呀....我每次串完佢之後
佢都會整d幾搞笑既表情出離既...^^"
我有時上上下堂(望)過去之後就想笑....^*^"
所以我e家都好鍾意串佢既...^^"
因為月串佢月開心呀....哈哈
真係好好玩呀....哈哈
仲之就係唔知點講好啦...我好鍾意啦.....^^"
我下之都唔知幾時先再打啦....^^"



2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


2009-08-16 鬱悶 分類: 未分類

唉....今日成日都係屋企
又冇野做.....就離悶死啦
晚上就唔悶一到左中午就超悶
有時都幾想番學.....不過一諗到功課就
.......唉
都唔知點解e排係咁病.....T^T"
病我都死下死下咁
又係咁流鼻水......打波都廢左好多
我知我平時都好廢....^^"
今日真你好悶呀...是我最悶的一天
........哈哈^^"



2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


2009-08-14 開心 分類: 未分類

哈哈哈......今日我好開心呀....^^"
我開心唔係因為其他野......係因為我上到msn
我都唔知點解我e排都上唔到msn
咁我到左今日先上到炸.....哈哈
不過我都下
載唔到野.....唉
我都唔知部廢成咁.....唉
唉....我e排病左...^^"
病到好辛苦.....不過我都有去打波
我覺得成身好熱同好累
好似有好重既野係身上
我e排都過得幾好.....^^"
不過我都應該好小打啦
因為我阿哥番晚上.....早已同下午都係佢玩
e家到左晚上我先可以玩下
不過晚上大多數都係我家姐玩......唉
我e家玩電腦既時間月離月小啦.....^^"



2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 鬱悶 分類: 未分類

唉.......我e排都冇玩過部電腦
係因為我阿哥e排係屋企......
佢日日係間房到....係咁玩電腦
9到我玩都冇得玩下....唉
我前日同d fd去(油)水....都幾好玩^^"
我地去(油)水前一日去左食壽司
我地3個人食左60幾碟
除反每人食左22至23碟到
之後番到副東仲要飲左杯奶荼
我地反離果時係地鐵見到d好難見到既野
就係雀仔啦....^^"
比大家睇下啦





2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


2009-07-28 傷心 分類: 未分類

唉.....之從上個星期六同d fd去(油)水之後
唉......我隻耳仔同隻牙都好痛T^T"
我琴晚仲要痛到訓唔到
我e排帶左個手(na)之後就好冇心情
年去打波既心情都冇
個人仲要好累.......成日都好似唔想行
e排都好悶......我根本成日都係屋企
不過我今晚好想打波.....^^"
比大家睇下威少個金毛樣同我個手(na)啦




2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


2009-07-24 疲倦 分類: 未分類

唉........我今日都唔知點解咁累
我今日本離9點幾起左一陣
之後又訓過...之後個fd打電話比我
問我今日去唔去打波我話下午3,4點先
之後我再把我琴晚既鬧鐘關左
之後再訓......訓到12點半到啦
就起左身.....之後就去洗面果d野
之後就玩左一陣電腦
到左2點去左鄰舍坐
我同d fd一路坐一路傾計一路玩影相一路睇J2
睇到3點到啦.....就有電影睇
今日睇既電影係關於6隻狗上太空
我都ok幾好睇啦.....^^"
之後去左打波.....我射波果時10球有7球唔入
都唔知今日做喵.....個頭又唔知點解好痛.....Y^Y"
我地玩到6點幾就番左屋企.....
我e家個頭仲係好痛
我阿媽用左$50幾買左d(車離子)
我e家食緊^^".....都幾好食
比大家睇下啦.......^^"




2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


2009-07-23 鬱悶 分類: 未分類

唉......我今日想講既係我覺得好煩既野
係我覺度離講女仔係一種好煩野動物....^^"
點解我咁.....係有原因既
我不是講緊個個都係......係有d女仔姐
我以下講既野唔係關我事既
有d女仔可以為左利(憶)去同人做fd
到左佢得到左佢想得到d野之後
就同人反面.....之後成班人一齊反個女仔
e d叫做利用完就冇(嫁)直
e d野係人做既事離既喵
e d野係冷血既人先會做既lo
fd係可以同你可能過一世既人
不過仲有你令一半係同你過一世
唉.....都唔知e家d人係咪過得太好
未辛苦過係唔識後悔
講完啦....^^"

我最後想講一句金句「有d野係到既你唔去真識,到左失去了洗離真識,以(勁)太遲,後悔都再沒有用」



2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 鬱悶 分類: 未分類

唉......e排真係好悶
我琴日成日都冇出過屋企......
因為我班fd出曬去留冰同唱k.....
我e排冇$用咁我咪唔出 lo
我成日都係聽歌同玩psp......真係玩到悶
今日早上比個死人金毛威嘈起身打波.....
我嘈佢起身打波佢又唔去
佢嘈我我每次都去
唉....都唔知話我傻好定蠢好.....
一句講曬......失敗^^"
我琴日早上係洗手間影左張相
比大家睇下啦.....不要笑我^^"



我未搵好個頭呀...^^"



2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


2009-07-17 鬱悶 分類: 未分類

唉.....我e排都冇喵野好做....
我e家每日一起身就去洗面果d野.....
做完就要去(bi) 神
(bi)完神就食d野.......之後就開電腦
我開左電腦都冇喵野好玩
我都係聽下歌同等下人搵我落去打波
落到去都係打下波同鋤下(dee)咁啦.....^^"
都係打到6點幾就番屋企
番到屋企都係沖下個身.....之後就食飯
點解我咁早食飯呢????
係因為我每日都約左個 fd 7點半落去打波
不過地點就唔定...一係去1號,一係去2號,一係去3號
不過我地好小去3號.....我地大多多都係去1號同2號
打約打到9點幾或者打到個地(識)燈
我e排就係咁過...不過有時落雨都會落去打既

我e排都係聽緊一首歌
等我打比大家啦....^^"

歌名:
今天終於知道錯
主唱:陳偉霆

歌詞

想買一把寶劍 可切開導火的線
想買一套針線 彌補得到昨天
當每一眼相見 習慣爭與吵少不免
竟會使你生厭 連哭泣三數天

講起我從前的錯 死灰有如燃燒過
彼此刮從前的錯 是這樣傻

明明很想開口認錯 明明清楚早惹禍
望著誰冷落我 又會好過麼
如能從新開始感動過 從頭分享福與禍
念在曾快樂過 道歉可以麼

原諒對著你就會小氣的我 今天終於知道錯

不怕給你針對 就算將我心都剪碎
只怕將你失去 落到給孤單寄居
當相對無言的過 這阻隔如何打破
今天你為何跟我 像隔道河

明明很想開口認錯 明明清楚早惹禍
望著誰冷落我 又會好過麼
如能從新開始感動過 從頭分享福與禍
念在曾快樂過 別再生氣麼

其實我為你已經改變很多
你會接受道歉麼 想想當初可以麼

明明很想開口認錯  (從頭認錯)
明明清楚早惹禍  (誰願惹禍)
望著誰冷落我 又會好過麼
如能從新開始感動過  (就似最初)
從頭分享福與禍  (懷念太多)
念在曾快樂過 道歉可以麼

原諒這日我後悔不過當初 今天終於知道錯



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 鬱悶 分類: 未分類

唉.....我今日見悶悶地咪打下blog lo......
我今日同d fd去左鄰舍坐下........
之後我地一路睇(超級零零狗)一路傾計
不過我有個fd佢......唉...都係唔知話佢失戀好
還是話佢短痛好過長痛...早d放棄啦
我今日都過得ok既....^^"


又係到左講我既小時候最辛苦既事啦.....
其實我都唔係幾想諗番喜....
不過都以勁係過去既事...冇鎖為啦^^"
當我仲讚緊幼稚園高班既時候...我仲係好開心既
不過當我升左小學一年級既時候就係我最黑暗既時其來到
當我升到小一我就開始有好多功課要做
我係一個把功課放到訓之前做既人
我仲幾得有一次我做普通既寫詞語我都做到零神1點幾
都仲係未做完......T^T"
當時我阿媽在我左邊培我一齊做
我仲記得果時係我最辛苦既一(黑)
我一路做一路哭....之後做到1點幾
我阿媽同我講天日先做啦....
到左第2日我都係唔夠時間做....
之後番到學校都唔知點.....^^"
因為我唔記得左......^^"
我比大家睇下我小學果時既相啦......^^"




2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


2009-07-10 疲倦 分類: 未分類

我今日唔想打上次果d野
不過我想打下我今日點過
我琴晚2點開始訓......我訓到5點半.....
之後訓左係張床到望住個天花板....到左6點45起左身
我做完起左身要做既野....之後食完野就7點半
我等到7點40分就要call我個fd落去樓下等
之後一齊反學.....我地係唔同班既
我果班一開始就發放成績表同獎狀...
我古唔到我都有獎既
原來去跳海都有獎....
之後班主任就叫我地睇野...之後佢就話請我地食野
之後佢就根(早)發放零食.....
我覺得佢係想我地安靜唔好嘈....
今日我都係睇到幾個人哭
不過唔知點解哭
我下之再講反上次未講完既「持的故事」啦....^^"



2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 鬱悶 分類: 未分類

唉..........其實我e排都唔想打blog
又唔知可以打喵.......
又唔知可以整d喵相上離比人睇
有時我覺得打blog係一件幾煩腦既事
不過有時都幾好既
因為有d好朋友留d好既言
不過我今日不想講其他野
我靜係想講我細個既事
我細細個係一個超良好和同真既小孩子
不過我係一開始讀幼稚園既時間就唔係好孩子
因為我係大陸落離讀幼稚園既.......
所以我係唔識講廣東話....
我靜係識講我大陸果d話
所以我第一日去讀幼稚園既時候
我係用曬我係大陸既粗口話個老師
我係一路哭一路講粗口
根本個老師都聽唔明我係到講緊喵......
鍾於過左一日啦......
我都係傻傻地咁同阿媽,阿哥,定姐番左屋企
我阿爸每日都會送我地番學
先送左家姐同阿哥去番學
之後阿爸同我,阿媽一齊去飲茶
其實我每日最開心既時候就係去飲茶
因為阿爸會叫我鍾意既野食
我阿爸同果間酒樓既人好熟既
所以我地去到都有位既
阿爸每次都係飲普羅茶既
果時都唔知普羅茶有喵咁好飲
係果時既我係鍾意飲水既
真到e家都係鍾意飲水不過仲有其他既......
我地飲完茶就去我讀果間幼稚園到
第2日我都係咁用粗口同哭主咁話個老師
今次仲嬲....我比佢拉左去一間好黑既房到
佢係咁叫我唔好哭.......過左一陣就冇理我
之後我都係到哭.....可能係小朋友d體力唔夠掛
我哭哭下就訓左......我訓完之後仲有野食
就咁開始左我幼稚園既學習時其
係下次再講我既最辛苦既時其.....
係我有生之年我都唔會望記........
比大家睇下我幼稚園既相啦.....睇完不過笑我^^"




2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


2009-06-28 鬱悶 分類: 未分類

唉.......其實我e幾日都唔係好想打blog
都唔知點解e幾好冇心機打
不過我又有心機去打波.......
我覺得我好似真係減左小小肥
我好似瘦左呀......
我個肚月離月細呀
我今日同早上同威,衛榮仲有豬迪
去左3號打波
打打下無啦啦落雨
本離d雨水係好細
我地就冇離到
之後好似落冰塊咁大
之後我地走左去買野飲
豬迪話睇到有個人好似我個fd like既人
之後我就向前行
佢地就走左去睇
得反我一個係巴士站到
之後阿口水嫂就打離啦
我同佢傾左一陣傾之後同反佢地去左豬迪屋企鋤dee
之後衛榮係到掃地
搞到我地成身都係貓毛
之後反左屋企沖涼
我打算今晚冇落雨就又去打過波.....



2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 傷心 分類: 未分類

........我隻腳好痛呀
我打波打到隻腳生水po呀.......好痛呀
d水po係係琴日開始生既
琴日生左2個.....不過今日又生呀
今日又生多個呀
有2個比我剪左個皮啦
剪左個皮仲痛過唔搵佢呀
不過應該好快好反
不好真係好痛呀.....天呀
點解會生水po既
不過我好鍾意打波
我對打波既熱心係唔會改既
打波又可減肥又可以練好d人波
點先唔會再痛呀......有冇人知呀
我今日就打完啦.....天日再打......天呀好痛呀



2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 鬱悶 分類: 未分類

唉.....今日真係好累呀.......
我今日都係咁樣番學同放學........^^"
都冇喵改變過...不過有一個改變
就係我今晚唔打波.......^^"
因為我今日打得太過多.......
不過我今日都係好冇mood
我e排都好鍾意聽d失戀同劇埸版
我e家最鍾意歌既係Timmy既為我愛多一點同Timmy既臨別擁抱
唔知點解覺得好好聽......^^"
其中有幾句係
(沉住氣會比爭吵好過麼
如果忍不到天天對著我 為何又要一起拖拉得太痛楚

來讓我去分擔一點痛楚 能否體恤我的心愛護我
期待你說聲很愛我)
仲有既
(無論我強忍幾多的痛楚 能補他朝放開手再活過
難到要講分手先出手救我麼 來為我愛多一點可以麼
從今天起手牽手努力過 能像野花都可拙壯)

我係好鍾意e首歌既歌詞既
haha....超like
我好似仲有一首鍾意既歌既
我比個名出離啦
就係(井底之蟻)
我最鍾意既係(井底之蟻-劇場版)
好好聽呀....^^"



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 傷心 分類: 未分類

唉......e幾日都冇打過個blog....
係因為我冇時間同上唔到網
我e排都係咁過都冇喵野做
我琴日放左學之後就反左屋企
之後去左個手洗間之訓左啦
我一訓就訓到6點幾....^^"
我好似係1點半到啦就開始訓.........
我好似做左隻豬呀.....^^"
我今日都係係屋企過左成日......
不過我今日有d fd離我屋企玩
有衛榮,阿威,口水堅同阿嫂
我地今日都算幾無聊既
一開始話離我屋企玩
我放左學之後
就反左屋企等佢地離
不過我都有好多野做
我等到3點幾到啦
佢地先到我屋企.....
之後我地打ps2......
我地打到5點半到啦
之後就玩其他野...玩到6點就走曬啦


不過我今日都唔係想講e d野
我都唔知點今日好唔開心
不過我又講唔出係d喵唔開心
我有個fd佢e排都好唔開心
佢係因為女唔開心
我識左佢咁久都未見過佢咁唔開心
不過我唔同佢一樣
我係唔知點解唔開心
如果有d野可以令我開心反就好
不過都冇喵可能
因為我都唔知點解唔開心
咁點會有可能令反自野開心反呢.........
其實自己一個唔係好開心既
其實自己一個人既時候係好孤單
其實一個大男孩都會孤獨
有時真係都想放下來
想停下來休息下.......

其實我都唔知自己係到打緊喵........



2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


2009-06-20 鬱悶 分類: 未分類

唉.....天日就係父親節
我同其他人唔同
因為我係我小一之後就再無過個父親節

因為我爸爸係我小一果時就去左世....
果時都好似係考緊試......^^"
我聽到我爸爸去世之後
我哭都冇哭過...我阿哥,家姐同阿媽
佢地都哭得好勁.....
講喜我爸爸.............
我爸爸係一個對仔女好好好.........既好爸爸^^"
因為我爸爸佢番工以經好辛苦
佢仲為左d仔女去買一隻鴨,雞等等既食物反離比個仔食
所以我要好多謝我爸爸
唔係我爸爸我都冇咁巨大既身形
我爸爸係我腦裹面既影像以經好小好小
我就離忙記爸爸既影子我樣子
我都會做一個好既爸爸
不過我e家未結婚
所以我仲係做唔到一個好既爸爸
不過我會定e個為我人生中既其中一個目標....^^"



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 滿足 分類: 未分類

哈哈....今日都要番學考試
考到9點幾就考完啦...haha
之後同左d fd去左唱k
今次係我第一次去唱k
阿威都係呀^^"
有我啦,阿威,衛勞,豬的,口水堅口水嫂
我地唱到3點幾就去左西九龍中心果到玩
有打機啦有d就去左溜冰
之後玩到6點幾就去左等位食壽司...^^"
我地食到8點幾到啦^^"
我同口水嫂唔知點解好好傾
之後番左離日東
我之後去左豬的到令野
口水堅就番左屋企令排球
之後去左排球場打左一陣波
之後番左屋企啦^^"
我係唱k果到自拍既^^"




2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


2009-06-16 鬱悶 分類: 未分類

唉...本離我琴晚想打既
不過因為有個阿叔離左
之後佢訓左我阿哥間房
之後就冇打到
我琴既同阿威去左打波
打完之後就去左茶店買野飲
我同阿威今晚都應該唔打
因為天日要考中史
中史真係好難....^^"
本離我琴晚諗到打d喵既
不過因為冇得打就唔記得左^^"
唉......我都唔知應唔應該話我自己傻左
我發覺自己e排係又笑唔係又笑
我e幾日考緊試果時都係到笑
都唔知點解
我又唔係食k仔
咁點會咁呢 ?.?"
不過我又好似諗意佢^^"



2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


2009-06-14 鬱悶 分類: 未分類

唉...今日都係冇喵野做
今日同阿威係我屋企
睇左2至3個鍾頭既書姐
真係好悶.....之後我地又落左去
我地去左買蛋糕仔食.....不過佢問我借左$10
佢之後買左爆油魚蘇食..之後又番左我屋企
洛克人網絡爭霸戰...好好睇呀^^"
睇完之後就睇超人梅比斯....真係好tc呀
之後佢番左屋企....
7點半我同阿威又落左去打波
我地打到9點29分到啦
之後落左去買野飲....之後番左落沖涼
我今日就係咁過啦^^"



2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


2009-06-12 開心 分類: 未分類

kaka....今日考左中文
真係好簡單...不過我唔知合唔合格
因為我中文不嬲都唔好
可以因為我蠢掛^^"
今日放左學之後我都係番左屋企
之後係到睇卡通片
阿威離左
之後我同佢係我屋企玩到1點幾落左去
因為佢未食野所以培左佢落去買m記
之後到佢培我買雪糕^^"
之後留左屋企食
之後玩到5點幾佢就走左啦
7點幾左右啦佢叫我落去打波
我地去左2號之後為穎果d又離左
我地之後玩3打3
之後先好笑
本離我仆街既點知阿威同我一起仆
之後為穎仲勁
佢想做頭文字D既男主角呀
佢仆得好形呀
之後阿威又離多次...唉
都唔知係唔係個天玩野既^^"



2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


2009-06-11 開心 分類: 未分類

唉....今日真係好悶......不過
我今日玩左好多個心理測驗呀....kaka
真係好好玩呀....
果個金毛仔成日係到粗
遲早出事.....不過係我教佢粗既^^"
我要做大隻林2世呀
我有佢10分之5都好勁啦
大隻林...痴既佢玩啞鈴都要60gk先係熱身炸
我同個fd都係粗到20炸
我地粗到60一地死得
我真係好想粗隻知呀
最小都可以有保護佢既力量
我要力量
力量e家就係我想要既
不過仲有第2樣^^"
今日係第一日既考試.....
不過我都冇喵溫過書
因為溫唔溫都唔係唔識
咁不如唔好溫仲好
我唔知點解e排都係到諗緊......
我一定要升到班
都唔知點解
係又諗唔係又諗
食飯...去洗手間....聽緊歌..都係到諗
到底我係唔係痴左呀.....
e排都係到聽d離別既歌
不過又好好聽ro ^^"
我應該有問題呀....



2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


2009-06-10 鬱悶 分類: 未分類

唉.....今日考試前一日啦
不過我溫都冇溫過書....
唉...都唔知點解超冇mood
我都唔知今日想打喵
我日日都係打果d都打到悶啦
都唔知幾時先有d新野打下
唉...今日同條死金毛係我屋企
2條友又係無無聊聊咁過
超無聊lo.....唉
我今日都做左57下掌上壓
d感覺真係好好
我好想做多幾下
今日打住咁多啦....^^"



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


2009-06-09 鬱悶 分類: 未分類

 

唉.......天日又放假
不過放完假又要考試....唉
真係煩...唔知點解今個考試唔想溫書
唔知點解好冇mood
年睇都唔想睇下
唉.....今日真係好冇mood
可能我今日見得佢小啦......我又唔知點解好想......
日日對住佢......想見到佢.....不過都係冇可能既啦
我今日上體育課
我同劉文係到粗啞鈴
我粗到冇曬力...真係好累^^"
都唔知天日有喵野做
應該都係傻傻地咁過既啦
我又唔想溫書
不過又冇人同我去打波........唉
其實我好想升到班
不過又唔想溫書
如果我升唔到班既話我怕我再見不到佢........唉



2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 鬱悶 分類: 未分類

唉......我今日真係她冇mod呀!!!
可能係佢仲嬲緊我啦T^T
我好想佢原諒我......不過佢都唔會原諒我既啦
因為我錯得太多......我不想你再嬲
我紫想你開開心心咁過
不過我又好想同你傾計.....


今日就講我最想去邊到啦
我最想去既地方係有2個既
第一就係日本同台灣
因為日本有我鍾意食既壽司同海產
不過台灣都有好多出名既街頭小食
我見好多香港明星都有去台灣食果d街頭小食
如果有得去就好啦......
不過冇可能因為我沒有收入
紫有知出....我想做個搵好多錢既人
不過我又唔係讀書既才料
我覺得我應該冇可能去都e 2個地方既啦.......唉



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


我的資料 滿足 分類: 未分類

我今日唔知想講喵咁我就講我自己d野啦^^"
出生:1993年
月和日:3月6日
性別:男
生肖:雞
星座:雙魚座
生分:學生
鍾意的水果:除左榴蓮我其他都鍾意食不過我都係最鍾意食酸既野
鍾意的食物:我鍾意食既野有好多不過我唔鍾意辣既同苦既食物
鍾意喵運動:我鍾意打藍球
平時鍾意做喵:我平時鐘意上下網睇下卡通片同d fd出去打下波
我都唔知e家仲有喵野打^^"
今日就講到e到啦^^"



2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


對不起 傷心 分類: 未分類

唉e排真係發生左好多事.........
我都唔想講
我今日打e個blog都係要向M女孩講對不起
對不起 是我的錯
請你原諒我
我一定會整番好野件事
我真係好對不起



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16 開心 分類: 未分類

今日同2個fd去左食壽司....
我地食左2個幾鍾......
3個男仔食左好多野
仲要見左熟人就你DJ啦......哈哈哈
佢個頭超好笑......佢做左光頭仔呀^^"
食完之後去搵個fd
之後去左行街
行到我個頭雲雲地
超唔想行街......因為唔鍾意d好多人既地方
行到6點幾番屋企
番到富東就去左買3杯珍珠奶茶
我一杯我阿哥一杯我家姐又要一杯
之後坐的士番日東
番到屋企就有pizz食
我食左2快之後去左打波^^"
比大家睇下d相啦.......^^"