如果想得到某一樣東西 就要付出對等的代價
妳想要的 我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的
我們不適合也不想認輸


∼KC∼
∼KC∼

愛∼我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的

kc1314520
暱稱: kc
國家: 香港
地區: 離島區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2011-09-10
2011-08-29
2011-08-11
2011-03-29
2011-02-18
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 316
今日人氣: 2
累積人氣: 4594
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


今日都算係幾開心啦 驚訝 分類: 未分類

今日用左一個早會就做完上個星期一至五既工課
不過仲有一樣唔識等個阿sir教
應該天日就可以圓圓全全ko d工課
我覺得我係一個好快既人呀^.<"
我覺得我好勁呀>.^"
努力!!加油!!努力!!加油!!...............
唔想再打果幾4個字
因為我打到好累呀(@^.^@)
我今日放左學之後就反左屋企
之後再洗白白之後再睇卡通片個名叫做(結界師)好好睇呀(!^.^!)
睇到我家姐去買完m記反離我仲睇緊^^"
一路睇一路食m記
真係好好eat呀(<^.^>)
之後睇到打blog
打完個blog我仲想睇呀
不過就離睇完啦
得果30集炸好想仲有多d呀^.^"
多謝!偽唔係想問我點解講多謝呀
係因為我想多謝大家睇我個blog呀(*@^.^@*)



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


冇咩野好做 鬱悶 分類: 未分類

我今日成日都冇咩野好做
成日齊系屋企睇結界師
真係好好睇呀^^"
之後就冇咩野做啦
我睇左成日^^"


我今日冇咩野好打啦
等睇下天日有咩好打啦^.^"



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


今日又係咁9左一日 不安 分類: 未分類

我今日同d fd去左打波
打完波之後就去左買野(音)(個音字係同音字^^")
我唔知點解e家好鍾意(音)茶
我今日又冇咩好打^^"
我唔知點解我日日都咁no9咁過^^"
我又想打手歌比大家睇
希望大家鍾意啦^.^
手歌好短既1分幾既炸^^"

     寵愛我

還記得你說過 不管什么星座 都不會有任何不公平的一個角落

不要當沒說過 到底為了什么 我總是要默默接受你為我安排的每一刻

雖然你沒有說 雖然你沒有直接這樣傷害我

可是我也知道為何 你會這樣的冷漠

我也沒有做錯 為什么總對我說要學會生活

只留下我 一個人去過 也不會想過為我難過

這些 都不是我想要的 結果

我一直都只希望 你會再次寵愛我

雖然沒有愛我 恨你也不曾問我想要甚麼

孤單的人總是那麼多 怎可讓我不用再難過

你說過的那句話 做的表情 我不想再次難過






2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


死死死死.............. 感動 分類: 未分類

我今日反左離啦啦啦啦..................^.^
其實我都冇咩好打
我唔知佢係唔係同果條仆街好反
我唔想講咁多啦.....>.<
等我打手歌比大家睇啦
我覺得e手歌好好聽^.^

作曲:盧嘉寶 @ Cream
作詞:陳歷恆 / 陳炳洋
編曲:王兆綽
監製:Hit Group


R = Renee H = Hilda C = Carpo Cr = Cream


若拍拖將會令 成績差了
身邊友伴 逐個不斷遠離
學過知識退步 茫然落泊
應否 開始 戀愛

常聽師長說 聽家長教導
在上課學年 別太急渴望拍拖
人仲未大個 要如何地愛
談情易沒結果

年紀小要去溫功課 比一切更重要
明知他朝都可以唱 戀愛大過天
何解心裡間中想過 急切地發表
相戀太奧妙
何謂對 何謂錯 分不清楚了

未太懂得世事 人間險惡
天天靠著 父母收入過活
未有心思細膩 時常犯錯
應否 開始 戀愛

仍喧嘩鬼叫 與公仔去睡
遇上了問題 害怕得喊著痛哭
人仲未十八 未成年便愛
談情易沒結果

年紀小要去溫功課 比一切更重要
明知他朝都可以唱 戀愛大過天
何解心裡間中想過 急切地發表
相戀太奧妙
何謂對 何謂錯 分不清楚了

年紀小要去溫功課 比一切更重要
明知他朝都可以唱 戀愛大過天
何解心裡間中想過 急切地發表
相戀太美妙
何謂對 何謂錯 不知點算了





2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


我覺得我d大話真係強 鬱悶 分類: 未分類

我又唔知點解我d大話可能咁強^^"
我真係講左好多大話
可能係為人好啦^^''''
我天日就要反大陸啦Y^Y"
我真係好唔想反呀T^T''
我真係一個大話高手呀^^"
不過講咁多都係對自己唔好
因為係為人地冇同自己霖過
不過都好既
唔洗同自己霖
真係好呀唔洗咁煩
為人地好過為自己
我唔知點解我e個人係為班fd同家人同d同學
從未為過自己
我張d最好既野比人
不過我真係覺得自己好冇用^^"
我今日就講往咁多先啦
等我反離再講啦^-<



睇離我應該今日反大陸 不安 分類: 未分類

睇離我應該今日反大陸
因為我聽到我家姐講叫我同阿媽今日反去
其實我點解要反去呢大家想唔想知呀
其實係我阿爸個阿爸死左
不過e家就唔知玳左未
有可能死左又有可能未死
我希望佢唔好死往
因為我唔想今日反呀>.<
其實我e家係打緊我d家事
如果我今日反既話我就冇得打個blog既啦
咁我系早上9點33分打
同大家講反我點解之後果幾日唔打個blog
如果我今日唔洗反既話我今日再打又個bmog^^"



2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


今日同d同學打兵波 無奈 分類: 未分類

今日放左學就同d同學去打兵乓波
我唔知點解我每次都輸^^"
可能我廢啦
我覺得我真係好廢^^"
我今日都冇咩野做真係悶.................呀>.<
我好想知我阿妹同佢講d咩
因為我今日打打下波既時候我就去左飯堂買野食
點知比我見到佢同我阿妹系到唔知做咩
我之後就去左買野eat
eat完就反反去打波
打打下我又見到佢地就走左
之後我就計續打波
打到5點幾就唔比系學校打波
之後又去左唔知邊到買野飲
之後就4條9子一齊反屋企
反屋企濤中我同2個fd就一路閒一路播歌
咁就反左屋企
咁就完左啦好無聊呀>.<

我今日人打左個耳仔之後
我就對佢發火之後我阿妹就叫我唔好又捉住我
我之後同佢講今次冇面比
你就放左手我就想打佢
不過我冇時間去捉佢
因為我耍走上室
我其實都冇發到火
係因為我大聲走同佢講今次冇面比
佢先怕左我
我當時得都幾好玩^^"



2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


生全在e個世界上有咩用 無奈 分類: 未分類

我係一個垃圾又冇擔又係廢柴又唔靚仔又笨又蠢
點會有知格話鍾意人呀
我都唔知生全系e個世界有咩用
垃圾只會比人咩去垃圾場
係冇可能會有機會用到垃圾
垃圾一世都係垃圾冇可能再反生
我今日見到佢整傷左個腳
好像我整到佢我都唔知係唔係
如果係既話我仲會根加係垃圾中既最人
點都冇得反生
一個人想同一個人永遠係冇可能
因為永遠只會係系夢女先會有
我今日見到佢好親熱咁為人食(口黑力)幾到我好火
不過我冇在我既面上表現出離
好像冇感覺咁,其實我都冇理佢
係咁玩玩到4點30分到
就有條仆街老師走左出離叫人反屋企温書
我采9佢都傻呀
之後同d fd去左一號寫d好no9既野
佢地寫到好黑人真呀>.<
我都唔知我e家係到打緊咩
我系msn問左佢一怡野之後
佢就走左
求警我係唔係好黑人真呀

我就離又要反大陸啦
因為我阿爸個阿媽就離咩
我唔想反呀>.<
反左就冇得參加學校既書咩咩日既啦
我打算買d書離睇
我d新年錢都唔係得反好多
不我一定會買禮物
如果佢唔要既話就等我自己要反啦
因為我同佢係同月同日生日
我生日果日都唔會有人送禮物比我既啦
年年都係咁我都關左既啦



2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


今日都幾煩 不安 分類: 未分類

我唔知點解日日成覺得好煩
我最唔鍾意既野就係煩
我覺得我同火影既一個角色一樣唔鍾意煩
做一人普普通通既人
搵個老婆生一個仔到左60歲就唔做野
咁就完啦
如果係咁既話我就冇咩心願啦
咁就好啦
不過做到先算啦
我想比手歌既歌詞睇下
我覺得果e手歌好好聽
我唔知點解今日係咁唱果幾句
我覺得好好聽呀

手歌叫做鍾無艷

主唱:謝安琪
作曲:Christopher Chak
填詞:林夕
編曲:陳珀
監製:梁榮駿

歌詞

其實我怕你總誇獎高估我堅忍
其實更怕你只懂得欣賞我品行
無人及我用字絕重拾了你信心
無人問我可甘心演這偉大化身
其實我想間中崩潰脆弱如戀人
誰在你兩臂中低得不需要身份

*無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你
明示不想失去絕世好友

沒有得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 卻不配愛下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 也是快樂著唏噓
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對

其實我怕你的好感基於我修養
其實最怕你的私心虧准我體諒
無人問我寂寞像投何處去養傷
原來是我的心境高到變為偶像
誰情願照耀著別人就如月亮
為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相

REPEAT*

讓我決定我的快樂
那須得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 無須裝說下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 卻沒法撞入堡壘
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對

你的她怎允許 結伴觀賞雪的淚
永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去



2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


都唔知點做好 鬱悶 分類: 未分類

煩煩煩煩....................................
好煩呀....................好煩呀
我輸左比我個fd,之後我比左$30佢我都冇野
不過我好想問佢d野呀
佢見到我好像見到鬼咁避離我
叫我點問呀
佢又唔上msn有上我都比左我阿哥玩
都唔知幾時先可以問佢野
我好想問佢(如果我系你生日送份禮物比你你要唔要呀!)
如果佢唔要既話我不如買比自己做生日禮物
我同佢都係3月6日生日
如果佢唔要我就買d自己鍾意既野
好過我買左比佢佢話唔要或者要左都唔重視咁我送比佢都冇(以思)啦
我唔想再講呀冇心情呀



2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


同個fd輸賭個女仔幾時生日 感動 分類: 未分類

我今日同個fd輸賭我鍾意既女仔幾時生日
如果係佢古仲左我就比錢買禮物比佢
不過如果係佢古錯左就係佢比錢我去買禮物
仲知佢古仲或者古錯都係我送禮物比佢
如果我唔送既話我就要比佢打再比反2倍禮物既錢佢
我都唔知點好>.<
我煩呀不過唔算太煩因為愛情果d野仲煩呀T^T



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


做工課 不安 分類: 未分類

我今日缺工課做左唔知幾多
不過做剩3樣
不過好no9
我今日做左d好難為情d事
我覺得好冇面呀    T^T



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


查死人啦 感動 分類: 未分類

我今日成日都係屋企查字典
查到我99地
查到我唔想查呀
之後同d fd去左打波
之後就冇啦^^
時間真係過得快
咁快就詔左咁多日既啦



2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


今日算開心 愉快 分類: 未分類

今日比我知到一個好野
果個好野就係佢同果個xxx咩左
不過我唔係d咁衰既人
今日吞開心
不過我仲有好多工課未做呀T^T

祝大家情人節快樂



2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


去左個fd屋企打機 疑惑 分類: 未分類

我今日去左個fd屋企打機
唔知點解我去到佢屋企
都好想玩足球
可能係佢阿爸一路玩一路講啦
佢阿爸講得好好笑
我每次都好想玩既
我今日都過得小小好啦
因為我冇咩心幾
天日就係情人節啦
我好想好想見到佢呀
不過我打算天日唔出街
留系屋企做工課
我都唔知留系屋企做工課至出銜玩
祝大家情人節怏樂T^T



2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


又去左打波 鬱悶 分類: 未分類

我12號冇打到個blog
大家想問點解我12打個blog
點解又有打
係因為我本反
我12號又同d fd去左打波
不過真係好無聊
我覺得12號都冇咩好玩
真你好無聊
我覺得我e個人真無聊
成日都無無聊聊本過
冇一日有唔無聊
我真係一個無聊人



2008 年 2 月 11 日  星期一   陰天


幾開心 驚訝 分類: 未分類

我今日同d fd去左打藍球
我地一路打一路講笑話
笑到我個口都好痛^_^
佢地講d野真係好好笑呀
我今日都係覺得好無聊
我都唔知點解會覺得好無聊^^



2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


nono99 無奈 分類: 未分類

我今日去左阿橙家玩,不過去到都冇咩好玩,一個人坐左系到,我覺得好no9
  我今日唔知點解好想見到佢,我一定冇可能見到佢
因為我同佢一年都唔知有冇一次系街到撞見>_<
  我好真我自己呀,點解我咁冇用既
我讀書又唔掂又冇咩野係勁
我真係一個廢柴,唔係我年廢柴都不如呀



2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


有個kai子 呆滯 分類: 未分類

我今日上睇緊火影既時候有一個女仔係咁煩我
佢真係好煩既
我每次同佢講野都串我唔係串我就話我
都唔知佢係唔係玩我
可能佢no9左掛
我唔想話佢既
佢真係好煩呀
整到我冇得睇火影
都唔知佢係唔係9左



2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


我反離啦 鬱悶 分類: 未分類

我今日油大陸反左離呀
我今日仲係好唔份氣呀
我真係好想好想同佢一齊呀
我得個想字
我真係好辛苦呀    T-T
我真係好想大哭一場,不過我唔知點解哭唔出呀
我好辛苦呀
我好想發洩出離呀

祝大家新年快樂!!^^



2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


凍死人呀 不安 分類: 未分類

   我今日成日都系自己家到玩電腦玩左成日
我隻腳凍到無左感覺今日真係好凍

我真係好想好想同佢一齊呀
不過我個fd話我既時候我覺得我自己真係好冇用呀
如果我同左佢一齊之後我可以比到佢咩幸福
我一想到比到佢咩幸福既時候我就冇野好講
我真係唔知自己真係可以比到佢咩幸福
  我覺得我自己真你好冇用呀
我d學業成績又唔好身體又肥
系e個世界上應該唔係應該係一定冇人鍾意我既啦
  世界上點會有人鍾意廢柴
我今日係長氣左d不過我就離要反大陸
我系天日就要反啦我今次講係講真既
我覺得我e個人冇咩野勁
最勁既野係失戀多T^T
我真係好想好想拍一次真真正正既拖呀T^T



2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


我家姐玩野 呆滯 分類: 未分類

   我家姐話天日反大陸
不過又話星期日
我老母又話天日我都唔知幾時
可能我今日係最後一日打e個blog
不過我反完大陸都會打反個blog

     我今日同個fd好反,其實我唔係嬲佢溝女d野,我係嬲佢我打blog佢又打blog

     我今日睇左佢幾十眼,不過我好唔份氣,我覺得自己好冇用,因為我每次拍拖都拖唔成
我生存系e個世界都係冇用既
我e家好灰呀我好冇心情呀
我好冇用呀我真係一個廢柴呀TOT
做小小野都做唔好我好冇用呀T^T
其實我真係好想好想佢受我呀(T@T)



2008 年 1 月 31 日  星期四   陰天


比我知道一件事 呆滯 分類: 未分類

我本離今日都冇啦既
不過到左第7堂比我知到左我鍾意既人d野
知道左之後我就冇咩表情
我好唔份氣
因為佢本離想受我,點知走出一個人,果個人又問佢
點知佢受左果條仆街仔
點解靚仔就可以咁9既
我唔想講呀
仲之我好唔份氣,e個世界真係靚係大曬呀
仲之d靚仔好仆街好仆街仆佢條街我屌佢老尾呀仆街........................................



2008 年 1 月 30 日  星期三   雨天


我都唔知講咩好 鬱悶 分類: 未分類

我今日都係咁過又係無無聊聊咁過
我好想好想佢可以同我講反野呀
因為自從我同佢表白後就冇同我講過野
見到我就走離,好像見唔到我咁走過
其實我都唔知我有咩錯
我覺得E家好煩呀
我就離要反大陸過年啦
我2號就要離啦
我好想好想系過年之前同佢好反呀
我應該冇可能做到既啦



2008 年 1 月 29 日  星期二   陰天


放氣 無奈 分類: 未分類

我唔知點解我今日系咁唱歌
我系咁唱男人KTV呀^^
我打算放氣
我咁等都冇用既啦,因為佢都唔會鍾意我既啦

我覺得佢鍾意我個fd
我個fd又靚仔過我又.....
我都冇機會既啦



2008 年 1 月 28 日  星期一   陰天


無聊 滿足 分類: 未分類

我金日又無無聊聊過左一日

其實我覺得我日日都好無聊咁過^^
其實鍾意一個人係點嫁呢(@^0^@)

我想知道呀
如果你地知既話就+我msn啦
我msn係[email protected]
多謝大家咁比面睇我個blog^^



2008 年 1 月 27 日  星期日   雨天


玩game 傷心 分類: 未分類

我金日同個fd玩P.S.2玩得好開心
金日嫁天氣好凍呀
我金日又nono99就咁過左一日真係無聊呀
我可能就離要離大陸陸呀
我都唔知自己想唔想離大陸



2008 年 1 月 26 日  星期六   陰天


在家中 不安 分類: 未分類

我金日系家到玩電腦油10玩到3點幾
其實我唔係玩電腦你睇火影
火影真係好好睇呀
我金日睇到果個叫做寧次嫁人嫁故事^^
佢老豆死得好煙呀
阿明人都好煙呀
我金日又無無聊聊地過左一日^^



2008 年 1 月 25 日  星期五   陰天


根尾狗 呆滯 分類: 未分類

我個fd見我寫日記佢又寫佢真係成隻根尾狗咁

我金日一句野都冇同佢講過
我金日仲好少講野,我金日講得最多野嫁時候係食唔飯後
因為我同d fd去玩玩^^
我又不知不覺地食左好多玩,真係好好食^o^
我金日都係無無聊聊過左一日,我真係好無聊呀(@^-^@)
其實我鍾意左個女仔,又向佢表白左,不過佢成日搵左好多好多直口唔受我

星期一至五我都有好多時都見到姖,見到姖又唔求擔同姖講野
我每次見到姖都避開姖,蕩冇見過姖
因為我係好怕羞



2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


其實 熱情 分類: 未分類

其實我都唔知我自己做左d咩
因為我金日冇咩心情
我唔知點解我e幾日系咁食塘
可能我失戀掛
可能失戀冇左愛情嫁滋潤
要塘離滋潤掛

失戀政到我系咁食塘真係可能會肥,不過我e家都係肥呀!
 我唔知點解不知不角食左10-20粒塘^^