我今日係屋企睇睇下卡通片既時候有個fd叫我去打波波
之後我就叫佢離我屋企之後就去左一號打藍球
打到唔知幾時^^"就去左買野喝
我買左二知野喝去到去就喝左一知(豬dee san dee)
之就唔知點解我喝完就好負look咁入波
我覺得我今日變左第二個人^^"
之後又去左買野喝又之後又去打波
之後又同d fd豆波
可能我今今真係好負look
我今日都唔知勝左幾場比賽啦^^"
我好像講得好大^^"
睇離天日都係我阿哥玩既啦
佢到星期日就玩成日既啦
係因為佢一至六都要反工姐^^"
我睇離天都要努力啦
我要做完d工課呀!努力!!!(#.#)"
唔可以唔做^^"
我係一個乖乖仔離既
我都唔知係唔係乖乖仔^^"
睇下天日有冇得玩電腦啦
如果有就打blog啦^^"
多謝<#@.@#>" |