如果想得到某一樣東西 就要付出對等的代價
妳想要的 我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的
我們不適合也不想認輸


∼KC∼
∼KC∼

愛∼我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的

kc1314520
暱稱: kc
國家: 香港
地區: 離島區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-09-10
2011-08-29
2011-08-11
2011-03-29
2011-02-18
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 316
今日人氣: 1
累積人氣: 4588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


知咩事 感動 分類: 未分類

我仲如知咩事啦
就係我既咁情
因為我知我有個fd都鍾意佢
不過我冇權力唔比佢可以鍾意佢
我可能吃醋^^"
我再冇咁既勇氣去溝佢
我真係好想得到佢
不過我比佢絕左
咁我仲有機會咩
大家有冇咩野可以教下我呀
我都唔知我仲有冇機會呀
我平時扮冇咩野
到佢比人鍾意既時候
我個心就好有野啦
我真係好想得到佢同佢個心呀^^"



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


可能有黑仔事發系我生上 感動 分類: 未分類

我都唔知算唔算黑仔嫁
其實係咁既
我放左學就系學校玩左一陣
之後就去左一號打波
我打左一場就反左屋企
我反到屋企之後緊你想去洗白白啦
洗白白緊系除手繩既啦
點知爤左咁係唔係等於有唔好既野離緊呀@@"
唔知唔好既野係咩呢?.?
希望唔好係d愛情啦
我真係唔想有d咁既野呀T^T"
希望大家比面留下言啦^^"



2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


唔知人有冇人呀 鬱悶 分類: 未分類

我都唔知有冇人睇我個blog
如果有就留下言啦^^"
煩言我唔鍾意叫人留言
不過我見到人地果個blog有咁多人留言
整到我都好想有人留下言^^"
我今日都唔知有咩好打
我今日最多都係比人打左下
係同琴日一樣比人用雞翼打左一下
我好勁咁避開左小小
不過都中左小小^^"
我發覺e家d人都好鍾意用雞翼打人
真你好黑人真呀>.<"
我唔知有冇可能再有機會呢?3?"
如果有就好啦^^"
我真係好想好想再有一次機會呀@3@"
如果個天真係再比一次機會我
咁我就覺得e個世界真係好美好呀*#*
不過有如果先算啦
世界上有如果e樣野
咁e個世界仲你美好既
睇離我都係冇希望既啦
不過我唔會放氣^3^"



2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


冇野好打 傷心 分類: 未分類

我都唔知咁日有咩好打
我日日都係咁過
我今日又去左打波
一放學就去左打啦^^"
我今日比人打左二下呀
唔係用拳頭打
係用雞翼咩左二下呀
都有小小痛^^"
對我離講係冇咩野
不過對其他人離講就唔知點講啦^^"
唔知天日有咩好玩呢?3?"
我希望我可以搵多d好同靚既圖片啦^^"
我e家煩緊一樣野
都唔知係真定係假
我個心有小小不安
因為我怕佢會受佢
啊.....我講左出離tim  @3@"
果個人我就唔講啦
如果我講左出離我真係唔知點好
唉.....................@8@"



2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


好久 鬱悶 分類: 未分類

我好久冇打個blog啦^^"
本離我今日都唔想打^^"
我e幾日既晚上都有好多好野食
都唔知發生咩事?3?"
唔知天日有咩好玩呢?@@?"
我e幾日都唔知點解個身體好累
我又唔係做左好多野
唉....人大左真係機氣y ^^"
我再比大家看多一張圖片啦



2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


去左玩 鬱悶 分類: 未分類

我今日唔洗反學
我天日都唔洗反學
我都唔知點解唔洗反^^"
今日同d fd去左三號既公園玩
我地玩左好多好no9既野^^"
其實我都唔知有咩好玩
幾個人系到食花生
唉.....成班人好次比人唔要咁
成班失戀兒童咁
有時我都覺得幾有意思^^"
都唔知天日有咩玩呢?.?"
我就希望有d新野玩啦
如果日日都係玩果d野真係好無聊既
都唔知點好@3@"



2008 年 4 月 2 日  星期三   雨天


下雨天 驚訝 分類: 未分類

今日落雨呀
我反左學就同d fd去一號
又打波又玩^^"
不過都冇咩好玩
我今日都冇咩好打
我再比張圖片大家睇啦



2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


冇野 鬱悶 分類: 未分類

我今日真係冇咩野好打^^"
因為今日都有咩好野同唔好既野打^^"
咁我今日紫好打一.二句野姐^^"
我都唔知有咩好打咁我就比張圖片比大家睇啦^^"



2008 年 3 月 31 日  星期一   陰天


天日 不安 分類: 未分類

天日要反學啦
真係唔想反呀
反二日放四日不如唔好反
真無聊呀>.<
睇離我天日又nono99咁過既啦
唉.........@0@"
唔知天日有冇靚女lo ^^"
我真係好no9呀
我學校都冇靚女既^^"
今日我又去左打波
日打晚打真係好玩呀^^"



2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


唔知 無奈 分類: 未分類

點解我咁黑仔嫁T^T"
我日日都比個波打到個頭
不過打中左都冇野姐
都唔好日日打中啦YOY"
可能我比個波日日打中我先可以咁負look^^"
都唔知點解我日日都可能咁負look既^^"
可能我負look太多咁就鍾意左打波啦@.@"
今日又比人話啦
可能我太煩啦
日成煩佢掛咁佢就話我^^"
我覺得我真你好kai呀@.@"
天日要做通識果份咁既野
果份咁既野好鳩煩呀呀><"
我好鬼唔想做呀
個阿sir同miss成日係到講d no9野
上堂又悶又好想訓ro
咁叫人點上堂呀@.@"



2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


整親 鬱悶 分類: 未分類

我今日又去左手波
我都唔知有咩好打^^"
今日比人整到隻腳
有小小痛姐
我係男仔離既唔可以比d咁小既野難到我咩^^"
好自大呀^^"
天日就要出街啦
我好鬼唔想出呀
不過唔出又唔得^^"
本離今日係有人話去一號
點知人影都冇>.<"
我好次好想佢上去咁既^^"
佢明明應成人去一號
佢係冇去既真冇聊@.@"
我都唔知天日可以幾時反離la #@#"
如果好早就好啦
因為我又好想去打波^^"
我應該打波打上腦呀*&*"
打波其實有咩好呀@3@"
唔知佢天日去唔去一號la (#*3*#)"



2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


今日 無奈 分類: 未分類

今日好無聊同好no9呀
我古唔到我今日可以做到咁多工課既
我做左好多工課靜離一樣工課未做炸
我係唔係好勁la^^"
我做完就去左打波波>.<
我發覺我放假就日日去打波
真係好無聊呀
日打晚打都唔會瘦既
唉.....我真係好想瘦呀><"
不過都冇可能既啦
我有咩可能會瘦既^^"
得個希望真無聊^^"
其實每個人都有希望既啦
如果希望月大失望月大
真係無聊呀><""
今日真係無聊@.@"



2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


其實 鬱悶 分類: 未分類

其實我今日都唔知打咩好^^"
因為我覺得今日冇咩好打出^"
如果有就係同d fd去打波
我今日都算幾負look^^"
我射入左唔知幾球^^"
不過我每次打波我都會中頭獎^^"
我每次都係中頭
好小中其他地放^^"
不過中左都冇咩feel^^"
我唔知點解我e幾日都好鍾意聽歌^^"
我e幾日好小係屋企做工課
我打算天日做
不過我唔知有冇可能做到啦
因為我d fd成日都搵我去打波^^"
唔去又好象唔比面佢地
去又做唔到工課
做人真係辛苦wow"



2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


講心事 不安 分類: 未分類

今日又同兩三個fd去打波
打完之後就去左個公園
我地係公園女面講d女仔有幾好同幾唔好
本離想講男仔不過講講下就唔想講^^"
之後去左買野eat
我地買左幾(鮑)媽e麭
我地eat果時
我地覺得好魚
因為咁大個人仲係街到食媽e麭^^"
我地一路食一路講d on9野
三條男仔係到講d咁no9既事
講出離真係好冇面
仲可能比人笑都唔頂
之後講到6點半就走
今日都算幾好^^"



2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


同反d好久既fd傾計 不安 分類: 未分類

我好久冇開開心心咁笑過啦
上次笑都唔知係幾時既事啦
不過今日就有開開心心咁笑啦
係因為同個fd傾計^^"
佢唔知點解比我玩都冇咩野
我真係覺得佢有d傻
今日係咁話佢傻^^"
不過佢(根)係答我唔係傻
不過我叫佢做傻婆佢都應我
佢有時都幾好玩
成日都自應^^"
不過都好!求曬傻
我今日同佢傾計都傾得好開心
我同佢講笑都幾好玩^o^"
我耳為得我傻既姐
點知有人仲傻過我^^"
今日算開心啦!(#*@*#)"



2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


又係咁過 不安 分類: 未分類

今日同平時冇份別咁
又係去左打藍球
e幾日我真係覺得好無聊呀
日日都係咁過
又冇d新野好玩
一係就系屋企no99咁玩電腦
一係就同d fd去打球
我想搵d新野離玩呀
我e家又唔入得人屋企
入得既話我就可以去d fd到玩game啦
真無聊>.<
講完啦!呵呵!(^3^")



2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


冇時間 不安 分類: 未分類

我都唔知點解我會冇時間^^"
可能我張d時間放曬去睇通灵王^^"
其實都幾好睇呀^^"
今日又去左打波
不過我e家覺得係咁打波好無聊^^"
不過我又好想打^^"
我都唔知我自己想點^^"
我今日又去左個fd到借d卡通片離睇^^"
我唔知點解我好鍾意睇卡通片^^"
可能好好睇掛^^"
我發覺我好鍾意用e個^^"咁既野^^*
係唔係幾la @@"
唔講啦我又要睇啦**"



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


冇得玩電腦 不安 分類: 未分類

我阿哥e幾日病左咁佢就係屋企啦
咁佢係屋企咁我咪冇得玩電腦喎^^"
咁冇得玩電腦咁我咪打唔到blog喎^^"
咁冇得玩電腦咁我咪同d fd去打波喎^^"
我打波打到我隻腿好痛我腿下面仲要生水po好痛呀T^T
我生左好多次水po既啦
唔知點解生離生去到係果個(威)
唔知點解e幾日都有好多人搵我去玩
係唔係我個人既性格好la ^^"
我唔知天日有冇得打blog la^^"
我個blog打離都冇人睇既啦
我都唔知點解仲係咁打
我覺得自己真係好無聊呀^^"
唔講啦我要睇通灵王呀
天日再打啦88
#.#"



2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


唔知算唔艋打女仔 不安 分類: 未分類

我今日比個女仔整到個耳仔流血
我先對佢動手既炸
動左手之後佢就哭e句野係我阿妹同我講既
唔知好唔好信佢好
應該係我錯掛
我都唔知係邊個錯^^"
今日放左學就同d fd去打藍球副好累呀@@"
好累呀@@我e家都唔知打咩好#^^"#
如果你地有msn就留比我啦^^"
做個朋友都好呀^^"
我今日冇咩好打啦睇下天日希咩好打啦
多謝<#.@.#>"



2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


都你咁 不安 分類: 未分類

日日都係咁
都唔知幾時先有d唔同既日子
例如同條女一起上學一起食飯一起放學一起.......................等等
我真係好想呀
不過都冇咩希望既啦
唉...............
真係無聊呀
我成日都話無聊都唔知我話咩無聊^^"
其實每個人係唔係一定要有伴侶既
我就幾想要反個
不過都係望姐
都冇可能冇既啦&&"
我個屎fu比個fd打左一下就痛到e家
佢係上個星期五打既
佢可能打左我條咩呀
我e家坐下都好痛呀
起身又痛仲知咩都痛啦T^T"
我e家都月來月冇咩野好打啦
我都唔知可以打到幾時^^"
多謝<.@.> 



2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


打咩好呢 分類: 未分類

打咩好呢打咩好呢
今日又去左打藍球
不過今日唔知點解又球球都唔入
我真係好ga氣呀
天日又要做工課真係好煩呀
唉.....我e家真係好煩呀
不過又唔可以講
我最真就係煩
個天點解要比我咁既煩腦呀
點好呢......算又唔得
唔算又唔得.....唉....e家好像我講曬^^"
今日我個屎fu好痛呀
可能係同d fd去踩單車果時整親啦e家仲好痛
好煩呀...............好痛呀..............88
<@T^T@>



2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


唔知打咩東東好 無奈 分類: 未分類

今日都係咁過
無無聊聊nono99咁
放左學就去寫唔知咩野之後就
去打兵乓波之後打左個女仔屎fu
不過唔係用手打
係用兵乓波(拍)打佢個屎fu
唔知點解係佢面前好想打佢同話佢
可能佢好玩掛^^"
唔知天日有咩好打呢
我真係希望可能有d好野打呀^^"
謝謝(>#.#<)"



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


好像比人行串 鬱悶 分類: 未分類

我果組有個人佢可能同阿sir唔知講左d咩
阿sir叫我果組d人天日8點去見佢
可能係果個人同阿sir講啦
大家想知我點解覺得係佢
係因為佢我果組d人通常都唔做緊
張d野比曬佢做
佢今日都叫人去電腦堂到做唔知咩野啦
點知去左我果組d人都冇野做啦得佢有野做
我果組d人都唔知要做咩
咁叫我地上去做咩
我唔想講佢呀

今日真係有dd野煩啦
不過都好信理^^"
唔知天日會點呢
我覺得天日一定會比阿sir話
應該會話得好勁
我真係希望唔係比人話啦><
{#@.@#}"



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


今日.......... 不安 分類: 未分類

我今日真係唔知打咩好
今日放左學就去打兵乓球
我借左個波比人佢地就張佢整到唔知去邊
我又打緊個波
我打打下就去左睇人打排球
點知佢地又打到個波咩左
今日都唔知係唔係好黑
成日都係有e  d咁既野發生係我生上
有一日係冇野發生係我生上
我都唔知到油我升中一到e家都唔知有幾多次黑仔
我都唔知算唔算黑^^"
我希望大家可以留言#^.^#"



2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


唔知打咩好 不安 分類: 未分類

今日都係好像天時咁反學同放學
根本冇咩好打
我今日冇打過藍球呀
真係好想打
不過又冇心情去打
真係無聊
我唔知點解成日都話自己無聊
我真係一個no9同白癡既人呀
成日都白白癡癡同nono99咁
我年比人改名都改左傻持
我係因為比人改左叫傻持
咁我既英文名就係張傻持變成英文
傻=kai  持chi
咁我個英文名就係咁離既啦^^"
咁日就講到e到啦^^"
多謝^^"我好kai呀



2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


好煙 驚訝 分類: 未分類

我今日係屋企睇睇下卡通片既時候有個fd叫我去打波波
之後我就叫佢離我屋企之後就去左一號打藍球
打到唔知幾時^^"就去左買野喝
我買左二知野喝去到去就喝左一知(豬dee san dee)
之就唔知點解我喝完就好負look咁入波
我覺得我今日變左第二個人^^"
之後又去左買野喝又之後又去打波
之後又同d fd豆波
可能我今今真係好負look
我今日都唔知勝左幾場比賽啦^^"
我好像講得好大^^"
睇離天日都係我阿哥玩既啦
佢到星期日就玩成日既啦
係因為佢一至六都要反工姐^^"
我睇離天都要努力啦
我要做完d工課呀!努力!!!(#.#)"
唔可以唔做^^"
我係一個乖乖仔離既
我都唔知係唔係乖乖仔^^"
睇下天日有冇得玩電腦啦
如果有就打blog啦^^"
多謝<#@.@#>"



2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


我今日又好鬼無聊 不安 分類: 未分類

今日有人薄反d生日禮物比我
都算有小小開心啦
放左學之後就去搵個阿sir薄反d數學
薄左30至40分鍾
薄到我冇野好玩
我之後去左藍球場去左唔係好耐
之後就反左屋企之後去左洗白白之後就睇結界師
之後就打blog啦再之後要比路腦人玩
好無聊>.<"
我今日都冇咩野好打
睇下天日有咩好打啦^^"
多謝(#^^#)"



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


我今日比人d miss掘 不安 分類: 未分類

今日明明係我生日點解我生日都要比d miss掘呀
我仲耍係第一次比d miss掘既
我好唔份氣呀><
不過食完午餐既時候我就冇咩野啦^^
我都唔知我係咩人離既
好快就冇野^^"
我今日放左學就去左打波
我阿d sir話今日唔洗薄課
佢話持d先薄因為佢有野要做^^"
今日都有d人記得我生日
不過冇咩人送禮物比我
不過我之前6年班既miss就有虔禮物比我
就係(豬古力)都幾好食
因為我今日食完午餐就去左買(豬古力)食
係個fd話果d(豬古力)好食咁我就買離c下喎^^"
不過真係幾好eat(#^^#")
仲知我今日得一份禮物炸
不過我今日都幾開心
因為有班fd同我去eat m記
係有5-8個啦
好多人呀^^"
我都唔知今日係開心定係唔開心^^"
多謝<#^.^#>"



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


天日要薄課呀 鬱悶 分類: 未分類

今日上通識堂果時阿sir唔知講左d咩
之後阿sir問反d人佢講左d咩
不過有好多人都冇聽佢講
又有d人好有記性知道佢講咩
不過阿sir都係問d唔聽果d人
不過冇問我^^"
佢我我都唔知答^^"
我好唔開心呀
我個生日就係要薄課
阿sir真係比左我一個禮物就係薄課
我鬼唔開心呀>.<*
我年件既生日都係平平煩煩咁過
冇可能有一次唔係平平煩煩咁過
我年年都冇咩人會送野比我e個人
有都係好小^#^"
不過人地生日我都會送野比人@^.^@
我都唔知講e d野離做咩
好無聊^o^"
唔知天日會點過呢
等天日再打啦(#^.^#)
多謝(#*.*#)



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


整傷左隻手 不安 分類: 未分類

我今日系學校都冇咩好野講
咁我就唔講啦^^
我放左學之後就去左小學果邊打波
我比個人整到隻手流血不過係好細姐
之後打打下波又比個波打到個頭T^T"
不過都唔痛^^"
我今日真係好黑仔呀>.<
我今日去買左對鞋^^
就離係我一個仲要既日子呀
就我3月6日呀
大家想唔想知點解係仲要既日子呀^^
就係(#^.^#)我既生日呀
好開心呀仲有2日炸
果日可以同d fd去食m記
不過我有時都有同d fd去食
^^"多謝