2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 2006-07-10 |
分類: 未分類 |
休息................
|
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 2006-07-09 |
分類: 未分類 |
起身全身都酸痛
世界盃----決賽
正呀
施丹個頭唔痛架咩???!!
12碼ITALY射得有速度,有角度
good
但保方捉錯晒路==
I LOVE ITALY |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 2006-07-08 |
分類: 未分類 |
今早去踢波
好大雨
個電話跌左落地下
濕晒
好彩重work
回家
1點去california wif mum
d教練好好人
不過好攰
都好既
5點走
8點wif 表姐,姐,表哥去食飯
好悶
睇電視好過xD" |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 91 | »
|