++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


2006-07-10 分類: 未分類

休息................



2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


2006-07-09 分類: 未分類

起身全身都酸痛

世界盃----決賽

正呀

施丹個頭唔痛架咩???!!

12碼ITALY射得有速度,有角度

good

但保方捉錯晒路==

   I  LOVE  ITALY



2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


2006-07-08 分類: 未分類

今早去踢波

好大雨

個電話跌左落地下

濕晒

好彩重work

回家

1點去california  wif  mum

d教練好好人

不過好攰

都好既

5點走

8點wif 表姐,姐,表哥去食飯

好悶

睇電視好過xD"