2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 2006-06-28 |
分類: 未分類 |
今天休息
晏晝睇DOOM
唔好睇
以為打monster
點知又好似生化危機咁
打喪屍
好失望
BT.....................
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
| 2006-06-27 |
分類: 未分類 |
今日返學
數學比賽
重悶過上年
係度出IQ題既
都唔係數學題
then書展
電車男行動 & 聰聰向我表白xD"
佢真係痴心
上學期鐘意我到而家
真勁
放學wif 丁丁&蒙文去食麵
then 8x去丁家打機
6點back home |
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 2006-06-26 |
分類: 未分類 |
9點幾起身
3點到太古踢所謂的"人造草場"
其實係甩草既 地"煎"場
同d公務員踢
失兩球
算幾好
曬到xx
地煎 係度煎我地
mtr回家
累 |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 91 | »
|