2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 2006-06-06 |
分類: 未分類 |
今天返學
週會留係課室做問卷
then上2.5堂綜人
死咁濟
中文x2:訓。又死多獲==
lunch:wif羊7樓搵莫sir補數
英文:quiz
最後一堂了==
數學:溫數掛
回家打雞
|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
0755先起身
番學
科學:講考咩
聖經:none
中文:none
英文:溫書
lunch:唔記得左lu~
數學:講小測
藝術x2:做話劇。好求其
第九堂:=.=
放學去補考電腦繪圖
8.5分
very good==v
回家打機
溫書 |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
今天打機
睇King Kong
係咁多
88 |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 91 | »
|