2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
九方打左d外星字出黎
搞到我而家要操速成
前兩個日記都係好辛苦咁篤出黎架
多謝收睇=]'
|
| 無主題 |
分類: 未分類 |
週會:馬sir的最後1次。傷心T^T
但睡著了xd”
聖經:悶
科學:無聊
中文x2:頭果堂聆聽
第二堂瞓著左
d口水流左落本書到
醜屎怪xd
lunch:唔記得
英文:好反=]'
數學:教番上年d野==
第九堂:俾邱太罰企
回家 |
2006 年 5 月 15 日 星期一  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
朝早
番學
科學:無野講
ih:悶
中文:悶
英文:無野講
lunch:無野
數學:悶
藝術x2:採排
第九堂:無野
放學:專題採排
我要做modal xd”
我實在行得太好了xd”
回家 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 91 | »
|