++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


無主題 分類: 未分類

九方打左d外星字出黎

搞到我而家要操速成

前兩個日記都係好辛苦咁篤出黎架

多謝收睇=]'



無主題 分類: 未分類

週會:馬sir的最後1次。傷心T^T

但睡著了xd”

聖經:悶

科學:無聊

中文x2:頭果堂聆聽

第二堂瞓著左

d口水流左落本書到

醜屎怪xd

lunch:唔記得

英文:好反=]'

數學:教番上年d野==

第九堂:俾邱太罰企

回家



2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早

番學

科學:無野講

ih:悶

中文:悶

英文:無野講

lunch:無野

數學:悶

藝術x2:採排

第九堂:無野

放學:專題採排

我要做modal xd”

我實在行得太好了xd”

回家