6點起身
7點出門口
MTR去中環
再搭船過尖咀
join親友
痴線架
中旅成千人去
我地都係一份子xD"
原來搭船去泙洲先
重要兜個圈
齋行
被賣豬仔了=v=
再搭船去長洲
中旅包場Lunch
唔好食
跟住要自己周圍行
原來中旅無人帶
淨包來回船 & Lunch
咁就百幾蚊
賺到笑呀
見到tur雞
第2次見佢跟住d"其輪"
睇飄色睇到差d訓著xD"
去番碼頭果陣同姐入錯線去左第2個碼頭
要問警察先出到黎
很樣衰xD"
搭船果陣訓著了
番到尖咀一齊去九龍塘
食泰國野
好好味
飽飽
搭bus回家訓著了...........
愈訓就愈眼訓
真奇怪
番學腳好痛
落操場早會
真無聊
中文:作文wor。自己又講足成堂
數學X2:終於都識啦xD"
英文:無聊
Lunch:江湖事件 in 1c
跟住食野
再上番去搵莫生
又話唔開會啦wor
等7,8堂先
普通話:口試。8分。勁唷xD"
專題上去搵莫生
佢慶了
因為我地連power point都未做
但很眼訓
第9堂:彤訓教個樣好得意呀
好想再望多次+影相xD"
放學wif謙謙、Billy走
Billy搭bus走
謙謙同我都各自MTR回家了
好眼訓
姐d朋友上左黎
玩左兩鋪dee
尋晚9點幾就訓左
但今朝起身都係咁累=v=
番學
數學:無野做
英文:無野講
科學X2:睇實驗跟住睇片
Lunch:周圍hea
科技X2:電腦繪圖〢,,,,,,,,,,,"恰"著左
中文:默書,catout xD"
第9堂:無聊
放學同小bee、Ken、Sammie、謙謙去M記
唉!無野好講
最後搭的去我家打牌
謙謙腳頭咁壞了
搞到要我同佢贏番=v=
最後贏左1蚊xD"