++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

6點起身

7點出門口

MTR去中環

再搭船過尖咀

join親友

痴線架

中旅成千人去

我地都係一份子xD"

原來搭船去泙洲先

重要兜個圈

齋行

被賣豬仔了=v=

再搭船去長洲

中旅包場Lunch

唔好食

跟住要自己周圍行

原來中旅無人帶

淨包來回船 & Lunch

咁就百幾蚊

賺到笑呀

見到tur雞

第2次見佢跟住d"其輪"

睇飄色睇到差d訓著xD"

去番碼頭果陣同姐入錯線去左第2個碼頭

要問警察先出到黎

很樣衰xD"

搭船果陣訓著了

番到尖咀一齊去九龍塘

食泰國野

好好味

飽飽

搭bus回家訓著了...........



2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


無主題 分類: 未分類

愈訓就愈眼訓

真奇怪

番學腳好痛

落操場早會

真無聊

中文:作文wor。自己又講足成堂

數學X2:終於都識啦xD"

英文:無聊

Lunch:江湖事件 in 1c

跟住食野

再上番去搵莫生

又話唔開會啦wor

等7,8堂先

普通話:口試。8分。勁唷xD"

專題上去搵莫生

佢慶了

因為我地連power point都未做

但很眼訓

第9堂:彤訓教個樣好得意呀

好想再望多次+影相xD"

放學wif謙謙、Billy走

Billy搭bus走

謙謙同我都各自MTR回家了

好眼訓

姐d朋友上左黎

玩左兩鋪dee



2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


無主題 分類: 未分類

尋晚9點幾就訓左

但今朝起身都係咁累=v=

番學

數學:無野做

英文:無野講

科學X2:睇實驗跟住睇片

Lunch:周圍hea

科技X2:電腦繪圖〢,,,,,,,,,,,"恰"著左

中文:默書,catout xD"

第9堂:無聊

放學同小bee、Ken、Sammie、謙謙去M記

唉!無野好講

最後搭的去我家打牌

謙謙腳頭咁壞了

搞到要我同佢贏番=v=

最後贏左1蚊xD"