2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
番學
放學同羊去維園踢波
無幾耐佢走
自己等到5點幾
mon生同姜黎踢
一直踢到10點
回家
超累
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
番學
數學:無野
英文:無野
科學:無狂抽煙無野食
Lunch:四圍走
科技:又要繪圖
真麻煩
中文:打機
第9堂:做功課
放學即番家
抖陣落樓下自己練波
對boot刮花了=[ |
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
尋晚姐整左個藍莓芝士蛋榚比媽媽慶祝生日
好好味
但正日先係今日
番學
Skip
放學同羊、彤去太古城中心再睇波boot
睇岩但冇我個碼
搞到我地等左好耐
之後搭丁去天后買波boot先去食自助餐
very Like it=]'
再去食
ok la
冇乜胃口
搭bus回家
病病的
太累了 |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 91 | »
|