返學熱到.......
以為測數先
so淨係溫左數
點知佢係測L&T同P.E.先
真係小佢呀
邱太遲黎
so遲左測
L&T:唔想講
實肥
P.E.以我緊有既常識搞掂左==v
數學:順利搞掂==vvvvvv
放學專題
牙sir上堂
冇黎
就傾羊同彤既心事
走
wif小Bee、Sammie、紫琳、牙樂、謙謙去CEO唱k
今次同謙謙肉搏
4點到走
又兜圈
跟住去搵Mum買33
搭丁的時候"lo"左
好樣衰
跟住去買33
Mum係都唔比人買粉紅色=v=
算~我聽日再去買過xD"
講真架
回家
今日測綜人、英文
ok la
英文就唔夠時間,空左5題到
冇左10分=v=
放學wif小bee、牙樂、謙謙、莫哈先去聰聰家
然後去我家
打牌、打機、射槍等等………
搞到我家亂晒
5點半走
同小Bee、莫哈、謙謙行去海旁
兜左個圈
謙謙走
送小Bee、莫哈上車
眼訓唷
今日測科學同中文
科學都係做唔晒=v=
中文:唉•都係唔掂架啦
放學同小Bee、Sammie、紫琳、莫哈去食寒燒
哇!Miss曾又黎,敦敦sir又黎
遲d就邱太、小辛等等老師又黎
跟住搭的到我家
打牌
5點幾走了
訓教
小Bee call醒我食飯=]'
夜d小Bee幫我溫書xD"
溫書溫到12點幾
眼訓唷=v=