++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天


無主題 分類: 未分類

返學熱到.......

以為測數先

so淨係溫左數

點知佢係測L&T同P.E.先

真係小佢呀

邱太遲黎

so遲左測

L&T:唔想講

實肥

P.E.以我緊有既常識搞掂左==v

數學:順利搞掂==vvvvvv

放學專題

牙sir上堂

冇黎

就傾羊同彤既心事

wif小Bee、Sammie、紫琳、牙樂、謙謙去CEO唱k

今次同謙謙肉搏

4點到走

又兜圈

跟住去搵Mum買33

搭丁的時候"lo"左

好樣衰

跟住去買33

Mum係都唔比人買粉紅色=v=

算~我聽日再去買過xD"

講真架

回家



2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


無主題 分類: 未分類

今日測綜人、英文

ok la

英文就唔夠時間,空左5題到

冇左10分=v=

放學wif小bee、牙樂、謙謙、莫哈先去聰聰家

然後去我家

打牌、打機、射槍等等………

搞到我家亂晒

5點半走

同小Bee、莫哈、謙謙行去海旁

兜左個圈

謙謙走

送小Bee、莫哈上車

眼訓唷



2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天


無主題 分類: 未分類

今日測科學同中文

科學都係做唔晒=v=

中文:唉•都係唔掂架啦

放學同小Bee、Sammie、紫琳、莫哈去食寒燒

哇!Miss曾又黎,敦敦sir又黎

遲d就邱太、小辛等等老師又黎

跟住搭的到我家

打牌

5點幾走了

訓教

小Bee call醒我食飯=]'

夜d小Bee幫我溫書xD"

溫書溫到12點幾

眼訓唷=v=