++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


無主題 分類: 未分類

今日BT左"好人歌集"同埋側果新碟"No Protection"

正!入晒落MP3到=]'



無市題 分類: 未分類

朝早

返英文班

飛子彈

兩隊護有攻勢

我中彈了

比sir收左條象筋

但我既隊友有超多條象筋

好正

以後都要玩=]'

放學同謙謙去吉野家食野

好on9

好好笑

遲d擺上黎比你地睇=]'

陪佢搭MTR

我去側魚涌

佢去太古

落車見到張諾恩

傾左陣

回家打機

聽歌

Dinner——得我同工人食

其他都有約

無聊的



2006 年 3 月 24 日  星期五   晴天


分類: 未分類

朝早收到小Bee  Call

對不起小Bee

早讀:忙

數學:無聊。爆頭,起樓了xD"

綜人X2:訓訓訓訓訓訓訓訓訓。第2堂超慶囉。都唔知佢講乜春!

小息:幫人買野食then囉通告

体肉:理論—無聊—呆坐成個幾鐘

Lunch:Wif 小Bee。謙謙。芳文哥溝女xD"

科學:唉

中文X2:頭1堂都訓訓下架

            第2堂好投入—狂答問題

第9堂:睇片。無聊

放學話就話BBQ。沒火機囉==

經過3樓。Shit比李sir捉頭

校長唔捉佢捉囉▼無奈得很

WIf 小Bee MTR

回中環Join 姐回家

夜晚執書

好慶呀