朝早收到小Bee Call
對不起小Bee
早讀:忙
數學:無聊。爆頭,起樓了xD"
綜人X2:訓訓訓訓訓訓訓訓訓。第2堂超慶囉。都唔知佢講乜春!
小息:幫人買野食then囉通告
体肉:理論—無聊—呆坐成個幾鐘
Lunch:Wif 小Bee。謙謙。芳文哥溝女xD"
科學:唉
中文X2:頭1堂都訓訓下架
第2堂好投入—狂答問題
第9堂:睇片。無聊
放學話就話BBQ。沒火機囉==
經過3樓。Shit比李sir捉頭
校長唔捉佢捉囉▼無奈得很
WIf 小Bee MTR
回中環Join 姐回家
夜晚執書
好慶呀 |