++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


驚驚哦 分類: 未分類

今日第1次戴電fa返學

但.........

返到去2a,b搜書包

我重戴左新手提& iPod返去添

無奈

週會:講耶穌。悶悶的

綜人X2:無聊的。

中文X2:與約書牙SMS。作了些好句——鄭銘介。好變態。除晒3褲通山嗌

                                                        約書牙。正羅霸。做先知。收皮啦

午膳:排隊買4社音樂會飛+收埋d野

英文X2:作文。不在狀態。想睡想睡的

數學:無聊的

第9堂:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

最後都冇搜書包。嚇得我呀。第1日戴就搜咁好彩?!

放學搵Miss張

比佢省左2句

跟住問埋個私人問題

搞到我 O 左嘴添

返家



2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天


無主題 分類: 未分類

哇!

原來我冇打日記架

唔記得晒d野啦

88~~~

 

hehe..,,



無主題 分類: 未分類

返學

早讀:忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙

空中的旋律:可唔可以唔好再提流xx單野呢?!

科學:無聊的

聖經:都是無聊的

中文:派小測卷。ok啦

英文X2:冇戴reader。罰抄&企’無奈的

Lunch:自由行

數學:無心雞上堂

藝術X2:畫fa。最後洗晒d野。真乖xDD

第9堂:多謝bobo幫我做WB。我便去找周公了xDD

放學回家

整手提