今日第1次戴電fa返學
但.........
返到去2a,b搜書包
我重戴左新手提& iPod返去添
無奈
週會:講耶穌。悶悶的
綜人X2:無聊的。
中文X2:與約書牙SMS。作了些好句——鄭銘介。好變態。除晒3褲通山嗌
約書牙。正羅霸。做先知。收皮啦
午膳:排隊買4社音樂會飛+收埋d野
英文X2:作文。不在狀態。想睡想睡的
數學:無聊的
第9堂:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
最後都冇搜書包。嚇得我呀。第1日戴就搜咁好彩?!
放學搵Miss張
比佢省左2句
跟住問埋個私人問題
搞到我 O 左嘴添
返家
|