++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天


分類: 未分類

落操場早會

凍屎了

中文:默書,多謝bobo比我c

數學X2:好無聊囉

英文X2:garlala害到我要罰企囉。不過都幾好笑架xDD

Lunch:小!又多張黃紙,好危囉

普通話:monchhichi又屈我囉。日日都屈我幾獲!好無奈囉==

心智:睇丁丁借番黎既雜誌。都幾好睇

專題:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

第9堂:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

放學返家



2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


冷冷的一天 分類: 未分類

今日超凍

手指薑晒

打唔到機

寫唔到字

數學:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

英文X2:無聊

科學X2:酸鹼實驗

家政X2:抄飯,但鹹得濟==

中文:波波池。我認住你

第9堂:個座位表囉==

放學:送匋匋豬* ^rain^太婆^rene回家

哇!覺得自己好好彩囉==v



2006 年 2 月 28 日  星期二   晴天


生日快樂 分類: 未分類

匡匡

祝你生日快樂

        永遠都係monchhichi

週會:笑—人民萬歲,民主萬歲。我好鍾意呢句

綜人改左中文X2先:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶!電電電電電電電電電電電電電電電電電電電電==v

跟住波波池上1堂

玩頂真作句

數學:無聊

英文X2:活躍

自修:訓得真好,今次冇流口水啦

第9堂變番綜人:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

放學回家