落操場早會
凍屎了
中文:默書,多謝bobo比我c
數學X2:好無聊囉
英文X2:garlala害到我要罰企囉。不過都幾好笑架xDD
Lunch:小!又多張黃紙,好危囉
普通話:monchhichi又屈我囉。日日都屈我幾獲!好無奈囉==
心智:睇丁丁借番黎既雜誌。都幾好睇
專題:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
第9堂:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓
放學返家
今日超凍
手指薑晒
打唔到機
寫唔到字
數學:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
英文X2:無聊
科學X2:酸鹼實驗
家政X2:抄飯,但鹹得濟==
中文:波波池。我認住你
第9堂:個座位表囉==
放學:送匋匋豬* ^rain^太婆^rene回家
哇!覺得自己好好彩囉==v
匡匡
祝你生日快樂
永遠都係monchhichi
週會:笑—人民萬歲,民主萬歲。我好鍾意呢句
綜人改左中文X2先:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶!電電電電電電電電電電電電電電電電電電電電==v
跟住波波池上1堂
玩頂真作句
數學:無聊
英文X2:活躍
自修:訓得真好,今次冇流口水啦
第9堂變番綜人:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
放學回家