朝早:睇排球。輸了==
跟住同羊&海鮮同謝安孫去柴灣車廠(地鐵)個Club打波
普通人係入唔到去架
係係果到做先可以戴人入去架xDD
好好玩
同羊借左部PSP返去玩
謝
4點去到黃金商場
同MuM^姐買電腦喇叭
因為原本果個好唔掂
後補相比你地cc
買完
見到One two Free個Nokia 6111 $1888
我睇岩的款↑
好抵
其他都要$2400以上
so MuM罕有地買左
真好^^
返家裝喇叭
好正呀d聲
搵日黎睇睇啦xDD
手提&喇叭相後補~~
朝早:又好無奈咁番果個英文班囉。比蒙文玩到仆左落地。跟住象筋大戰。好反好反xDD
晏晝:發生了些事。但現在好了吧
打機
6點join MuM^姐去食日本料理
um................巧味
但飽得很
返家
數學:無野
綜人X2:專心的
体育X2:擲膠圈
Jay pang好勁呀——成個膠圈飛左上禮堂上面。哈哈
Lunch:西瓜波。唉!唔講啦
科學:小測。臨尾果4分鍾先知有後要果頁。好彩做完岩岩好夠鍾姐xDD
中文X2:食野。因為肚子很餓。
第9堂:無聊的
放學:跟匋匋豬*grace^太婆^ronald^Billy在M記Hea陣
等牙rain黎左就搭地鐵
匋匋豬*太婆^ronald^係杏花穿落
我就送rain去柴番再返家
累得很