++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天


開心 愉快 分類: 未分類

朝早:睇排球。輸了==

跟住同羊&海鮮同謝安孫去柴灣車廠(地鐵)個Club打波

普通人係入唔到去架

係係果到做先可以戴人入去架xDD

好好玩

同羊借左部PSP返去玩

4點去到黃金商場

同MuM^姐買電腦喇叭

因為原本果個好唔掂

後補相比你地cc

買完

見到One two Free個Nokia 6111 $1888

我睇岩的款↑

好抵

其他都要$2400以上

so  MuM罕有地買左

真好^^

返家裝喇叭

好正呀d聲

搵日黎睇睇啦xDD

手提&喇叭相後補~~



2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早:又好無奈咁番果個英文班囉。比蒙文玩到仆左落地。跟住象筋大戰。好反好反xDD

晏晝:發生了些事。但現在好了吧

打機

6點join MuM^姐去食日本料理

um................巧味

但飽得很

返家



2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

數學:無野

綜人X2:專心的

体育X2:擲膠圈

Jay pang好勁呀——成個膠圈飛左上禮堂上面。哈哈

Lunch:西瓜波。唉!唔講啦

科學:小測。臨尾果4分鍾先知有後要果頁。好彩做完岩岩好夠鍾姐xDD

中文X2:食野。因為肚子很餓。

第9堂:無聊的

放學:跟匋匋豬*grace^太婆^ronald^Billy在M記Hea陣

等牙rain黎左就搭地鐵

匋匋豬*太婆^ronald^係杏花穿落

我就送rain去柴番再返家

累得很