++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天


無主題 分類: 未分類

數學:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶,妖!加連哥成日望住我,搞到我冇得訓==

英文X2:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶,dictation都幾好

科學X2:好悶呀

科技X2:好難!真係多謝堯堯同肥佬幫手呀

中文:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

第9堂:默書,無乜溫過!

放學:聰聰、rain夥人真慘==

辛sir又無端端叫我去打排球wo

好搞笑—我除左開波之外都無掂過波XDD

跟住同匡匡、匋匋豬*、Grace & 太婆去M記食野

then送佢地去地鐵站

途中被玩了==



2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


HappY VaLenTine ' S Day 分類: 未分類

情人節快樂

週會:唉..........都係好亂呀=="

綜人:邱太真係盡顯"師奶"本色牙XDD

         跟住就訓啦

中文:電電電電電電電電電電電電電電電電電電電

英文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

科學:訓到流口水呀^_*真係醜囉。

第9堂:好無聊

放學上7樓採排北京人

真係多戲做呀xD

then邱太比左我最想要既野我

但份量唔係好夠,聽日再問佢囉先÷_÷

Happy  Valentine ' S  Day



2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


無主題 分類: 未分類

早讀:幫牙bee做hw

 唉 . . . . . .  .. .  .. . .

科初:悶

聖經:又係我我我我我我我我我我我我我我我我我—好無奈=="

中文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶

英文:好無聊so周圍走,然後被罰企

數學:家連哥真慘喔..........>>>

藝術:跟聯合國冷戰,真慘

匋匋豬*被左d唔知咩野我

叫我明年今日...........

真搞笑^^

功課堂很無聊

放學到禮堂採排

好亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂

真係唔知點好==

跟住同羊去吉吉島買野

唔該晒