++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


新年快樂 分類: 未分類

**新年快樂**



新年快樂+拜年 分類: 未分類

今日9點半比唔知邊度燒「衣」臭醒左我

跟住重傷風添

新年流流真係唔老黎啦

T^T

維灝(我堂弟)成家黎拜年

跟住照舊上西貢

明叔真係做賓賓煎榚

哈哈*

hea2個鐘走

返家整d野再去維灝家

同往年1樣都係咁多人

見到我表"陣"女--------啟欣

好q呀""""""""""我係佢表叔""""""""""""

唉.........我老啦==

呀媽今日話買過副眼鏡比我

真好^^

重有

今日我無乜點戴眼鏡

因為這樣會酷一些(好多人都咁話)嘻嘻^^



2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天


食團年飯 分類: 未分類

6點去叔叔家食團年飯

無聊

♂這就日新買的save卡

是我喜愛的紫色

好靚呀

匋匋豬*唔好同我爭紫色

紫色係我既))

xD~