**新年快樂**
今日9點半比唔知邊度燒「衣」臭醒左我
跟住重傷風添
新年流流真係唔老黎啦
T^T
維灝(我堂弟)成家黎拜年
跟住照舊上西貢
明叔真係做賓賓煎榚
哈哈*
hea2個鐘走
返家整d野再去維灝家
同往年1樣都係咁多人
見到我表"陣"女--------啟欣
好q呀""""""""""我係佢表叔""""""""""""
唉.........我老啦==
呀媽今日話買過副眼鏡比我
真好^^
重有
今日我無乜點戴眼鏡
因為這樣會酷一些(好多人都咁話)嘻嘻^^
6點去叔叔家食團年飯
無聊
♂這就日新買的save卡
是我喜愛的紫色
好靚呀
匋匋豬*唔好同我爭紫色
紫色係我既))
xD~