今日11點3返到學校
比miss張話遲到
...............................
約書亞超唔得閒
搞到我要成日搵佢
11點9係禮堂採排
渣咪真煩
中午出去食飯
見有大把時間就返屋企先
見到大個紙皮箱係廳到
原來就係新既電視雞
2點幾出門口
等好耐
係籃球場個台到採排
見到miss李黎
唔知點解笑了
搞到約書亞也笑
給miss張鬧
最後要做多次先收貨
真慘
返到家見到老豆整緊電視
我就去幫手啦
真乖
點知部電視壓住我隻手指
紅晒
T^T
姐bring埋部P.S.1返黎
開心
玩玩玩
輸輸輸
慘慘慘

♂就係呢部衰電視壓到我隻手指紅晒
明天要表演了
祝我好運吧!
 |