++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 1 月 21 日  星期六   晴天


終於完啦,累屎我 分類: 未分類

今日9點起身

10點出門口

由於今日落雨so籃球場既表演全部搬上4樓

細左好多

所以睇落人都多d

11點9有場表演

冇乜野

上去食飯

又係叉燒飯

厭晒

食完冇耐又要表演

真煩

最後呢場

開心

完左就上7樓搵莫生

玩殘佢

再落地下

比mon生玩殘

摑、打、威脅

樣樣齊

真慘

跟住同佢去黃sir到畫畫

靚唔靚呢

出自黃勵強老師手筆架

跟住就去中文報刊幫手

見到小雲拖住個大約10歲重讀緊小學既女孩

初頭以為係佢個女

但...........無理由吧

問下佢,原來係小雲個妹黎架

不敢相信

年齡相差太大了

又見到容sir&家樂sir個女

幾得意呀

夜晚就同姐睇yahoo拍賣既ps2

今日係咁多

多謝收看

Bi~!



2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


表演lu 分類: 未分類

今日11點先起身

遲了

返到學校都11點9

真係遲左d

但係miss張話我準時

有責任心wo

呵呵

12點幾係禮堂表演

不緊張

但有小許口吃

都唔係好多人睇

中午係升降機到被李sir"渣"心口

詳程問我吧

去7樓食飯飯

過得去啦

跟住就行行企企,食下雞"比"

跟住同約書亞係禮堂睇miss張同佢哈子餅d相相

上台啦

落台啦

嘻嘻}}

上7樓食egg撻

重暖架

巧味味"

比simmie捉左去English Cafe

得果2塊餅仔也

真慘...............

跟住就跟miss張由7樓掃落2樓

無無聊聊

繼而閃人了



2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘 分類: 未分類

今日11點3返到學校

比miss張話遲到

...............................

約書亞超唔得閒

搞到我要成日搵佢

11點9係禮堂採排

渣咪真煩

中午出去食飯

見有大把時間就返屋企先

見到大個紙皮箱係廳到

原來就係新既電視雞

2點幾出門口

等好耐

係籃球場個台到採排

見到miss李黎

唔知點解笑了

搞到約書亞也笑

給miss張鬧

最後要做多次先收貨

真慘

返到家見到老豆整緊電視

我就去幫手啦

真乖

點知部電視壓住我隻手指

紅晒

T^T

姐bring埋部P.S.1返黎

開心

玩玩玩

輸輸輸

慘慘慘

♂就係呢部衰電視壓到我隻手指紅晒

明天要表演了

祝我好運吧!