今日返學突然有個呀婆埋黎話:「你可唔可以比二十蚊我買野食呀,我幾日冇食野啦!」
佢細聲到我幾乎聽唔到
覺得佢好慘
SO就比左廿皮佢勒
週會
有小小悶
眠zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
成班唱生日歌比tuRkEY聽
如果比著係我呀
實開心屎lu
綜人:悶
中文:悶、寫左好多野落本書到,比程朗睇左d唔應該睇既野
要洗眼喔※
XD*
英文、無乜野
數學:好勁呀我
列晒d可能性出黎
YeAH
放學食麵
海鮮就左腳殘
我就右腳殘
真係"雙"殘囉
XD!
返到家,屎完躁)發覺自己個傷口好核突
泌左d血水出黎
嘔’ |