++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


行街街 熱情 分類: 未分類

今日考完試同miss伍搭 LEFT

去校務處交卷

到G/F見到校長係到

佢叫我同楊永浩以後唔准搭LEFT

因為我地係無乜點幫Miss伍lag野

超無奈

放學去太古同人行太古城中心

話係m記等

但係我兜左幾廿個圈都唔見佢地

咁咪番屋企囉

番到Home知佢打過比我

我打番比佢

原來佢已經等左幾粒鐘

我都唔好意思

佢叫我點半到

我就拿拿臨食飯啦

到左之後

我又兜幾廿個圈都搵唔到佢wo

好彩我見到佢企係身

先join佢地

一路行就一路講番佢d野

最後重同佢條仔...

跟住就一齊返屋企啦

真係唔好意思呀



2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天


超支力 不安 分類: 未分類

今日考中文

大卷都ok

但聆聽就唔掂啦

無留針聽

死梗

放學等MiSs 伍

等好耐都未番

走去操場同人傾計

我2奶係到講鹹野

發現自己隻手因爆冊而流血

不過無咩事

走左

好支力

前日打完波

依家先雞肉痛

好痛呀

行路都要就住就住

真慘

搵人可憐下我啦



2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天


放假都要早起真 分類: 未分類

唉..............

聽日要8點起身同SiSTer同佢條仔去打羽毛球

無辦法啦

被呀媽逼

又要咁早起真

真係頂佢唔順呀.......................

無心雞

88.......................................................