今日起身發覺個頭亂晒
咁就拿拿聲洗頭
咁就搞點左啦
考試-冇野寫
返到屋企
好眼訓
訓到5點
愈訓愈支力
真慘 想好好訓番覺都唔得
&_&
今日呀爸出左唔知去邊
下午呀媽同SIsTER去睇如果•愛
我就唔多岩啦
所以我就孤令令一個人係屋企打雞
遲d有個女仔打黎問我咩係相對誤差
我咪叫佢睇豬囉
佢話唔明wo@@
跟住佢話我黑人憎wo##
我話咁你咪收線囉
佢真係收左線wo!
我諗住同佢玩下之馬
我好支力,所以就冇打番比佢(其實係我唔知點同佢講)
咁佢會唔會嬲左我呢?大家提提我呀
##多謝你地先##
今日食Dinner果陣
我問呀媽買唔買3D CarD
我地原本叫人上黎整野既
呀爸話個風扇好嘈
我地就唔覺lo
順便叫佢買個webcam上黎
呀爸又話要webcam黎做咩
見到人咪得囉
洗乜被人見番
佢咁多聲氣做咩je
又唔係佢用
收皮啦
我忍左佢好多年家啦
成日搭傘
講d野又冇建設性wo
講到呢到
火都黎埋呀
唔想再講啦
再見