++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天


無聊 分類: 未分類

今日起身發覺個頭亂晒

咁就拿拿聲洗頭

咁就搞點左啦

考試-冇野寫

返到屋企

好眼訓

訓到5點

愈訓愈支力

真慘              想好好訓番覺都唔得

&_&



2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天


是否已激嬲佢? 無奈 分類: 未分類

今日呀爸出左唔知去邊

下午呀媽同SIsTER去睇如果•愛

我就唔多岩啦

所以我就孤令令一個人係屋企打雞

遲d有個女仔打黎問我咩係相對誤差

我咪叫佢睇豬囉

佢話唔明wo@@

跟住佢話我黑人憎wo##

我話咁你咪收線囉

佢真係收左線wo!

我諗住同佢玩下之馬

我好支力,所以就冇打番比佢(其實係我唔知點同佢講)

咁佢會唔會嬲左我呢?大家提提我呀

##多謝你地先##



2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天


問題 不安 分類: 未分類

今日食Dinner果陣

我問呀媽買唔買3D CarD

我地原本叫人上黎整野既

呀爸話個風扇好嘈

我地就唔覺lo

順便叫佢買個webcam上黎

呀爸又話要webcam黎做咩

見到人咪得囉

洗乜被人見番

佢咁多聲氣做咩je

又唔係佢用

收皮啦

我忍左佢好多年家啦

成日搭傘

講d野又冇建設性wo

講到呢到

火都黎埋呀

唔想再講啦

再見