妖
又抽筋
前晚抽左腳
今晚抽右腳
攪到我成日都要拐下拐下
kk地
比人目及住晒
好唔自在
考試都O K啦
一定要80分以上
>>>>>>>>>>>>>>>>>{{}}<<<<<<<<<<<<<<<<<
尋晚訓訓下覺抽筋添
好彩係訓緊覺
冇乜知覺
如果唔係就痛死我呀
起床後
總覺得有點址住址住咁
要拐下拐下行路
行番學就順番D
再冇拐啦
考試啦
溫豬豬
SEe U
放學同班友去7樓搵Miss 伍
睇下自己全班第幾
知道自己第十
都有小小唔滿意
最激氣就係
欠左9次功課既傻仔
都會係全班第一
吹脹