今日放學同朋友去食麵
哈
次次都係佢請Wo
SO Gd
你話有呢個Fd幾好呢~~
)%(
今日上科學堂
玩解否豬肺呀
但係得呀sir做
冇我地份
SO BBad
但係我睇到肺入面一個個白色既氣囊
我覺得又好玩Wo~!~!!~!!!!~!~!~!~!!~~!!~~!!~~!~!
SO GD
我希望中三果時可以解否牛眼LA``
哈哈!!@_()@#
今日係重陽節
我就冇去掃墓
淨係留番係屋企打機
非常無聊
唔知你地今日點過呢???