++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 10 月 13 日  星期四   晴天


食麵麵 開心 分類: 未分類

今日放學同朋友去食麵

次次都係佢請Wo

SO Gd

你話有呢個Fd幾好呢~~

)%(



2005 年 10 月 12 日  星期三   晴天


解(否)豬肺 滿足 分類: 未分類

今日上科學堂

玩解否豬肺呀

但係得呀sir做

冇我地份

SO  BBad

但係我睇到肺入面一個個白色既氣囊

我覺得又好玩Wo~!~!!~!!!!~!~!~!~!!~~!!~~!!~~!~!

SO GD

我希望中三果時可以解否牛眼LA``

哈哈!!@_()@#



2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天


今日係重陽節 分類: 未分類

今日係重陽節

我就冇去掃墓

淨係留番係屋企打機

非常無聊

唔知你地今日點過呢???