++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


一如以往 分類: 未分類

我今日一起身就打機

直到3點先做我掂都未掂過既功課

所以好鬼悶

 

咁唔知你地星期日會做D咩家呢???



2005 年 10 月 5 日  星期三   晴天


哈哈 不安 分類: 未分類

今日放學同fd搭丁丁

上車時見到四個彎仔學校既學生係到走黎走去

我同個fd坐低果陣時

其中一個係到跑

我fd就同佢頭撞頭

佢好似想喊

成塊面紅晒

好笑呀



2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天


光榮 驚訝 分類: 未分類

今日著左對新鞋返學

有d唔慣

去到放學

我同fd搭丁

見到呀婆上車

我就讓位比佢啦

佢坐低之後又扯返我落黎

問我一大倫野

最後問我咩中學

我就梗係答xxxx啦

忽然有一鼓光榮感湧上黎

wow!!

?i loven it$ˍ%