2005 年 10 月 9 日 星期日  |
| 一如以往 |
分類: 未分類 |
我今日一起身就打機
直到3點先做我掂都未掂過既功課
所以好鬼悶
咁唔知你地星期日會做D咩家呢???
|
2005 年 10 月 5 日 星期三  |
哈哈  |
分類: 未分類 |
今日放學同fd搭丁丁
上車時見到四個彎仔學校既學生係到走黎走去
我同個fd坐低果陣時
其中一個係到跑
我fd就同佢頭撞頭
佢好似想喊
成塊面紅晒
好笑呀 |
2005 年 10 月 3 日 星期一  |
光榮  |
分類: 未分類 |
今日著左對新鞋返學
有d唔慣
去到放學
我同fd搭丁
見到呀婆上車
我就讓位比佢啦
佢坐低之後又扯返我落黎
問我一大倫野
最後問我咩中學
我就梗係答xxxx啦
忽然有一鼓光榮感湧上黎
wow!!
?i loven it$ˍ% |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|