今日下午去飲茶
跟住就去同親戚食聖誕大餐
過得去啦
好飽喔.._@==
食完就同姐返表姐屋企過夜
打牌打通宵
但係都訓左1兩粒鐘
非常精神
哈哈
吹我唔脹....//;!((
今日8點就要起身
去同姐,表姐睇King KOng
有小小核特,又有小小恐佈
臨尾好慘—king kong比飛機亂槍掃射之後係頂樓跌落黎死左
T^T
跟住就去叔叔家打邊爐
我小—d煙吹晒過黎,搞到我超熱,好真苦
跟住搭的返家睇頒獎禮
有小小悶,睇唔晒,訓左
今日聖誕純拜開Party
悶悶地
不過要搵番2個離校出走既傻仔
點知我都變埋傻仔(其實我亂咁講野)
夜晚c電視
玩魔術
好變態
超勁
搞到我都想學添
悶