++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


去飲茶食聖誕大餐 分類: 未分類

今日下午去飲茶

跟住就去同親戚食聖誕大餐

過得去啦

好飽喔.._@==

食完就同姐返表姐屋企過夜

打牌打通宵

但係都訓左1兩粒鐘

非常精神

哈哈

吹我唔脹....//;!((



2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


c King Kong + 打邊爐 分類: 未分類

今日8點就要起身

去同姐,表姐睇King KOng

有小小核特,又有小小恐佈

臨尾好慘—king kong比飛機亂槍掃射之後係頂樓跌落黎死左

T^T

跟住就去叔叔家打邊爐

我小—d煙吹晒過黎,搞到我超熱,好真苦

T^T

跟住搭的返家睇頒獎禮

有小小悶,睇唔晒,訓左



2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


分類: 未分類

今日聖誕純拜開Party

悶悶地

不過要搵番2個離校出走既傻仔

點知我都變埋傻仔(其實我亂咁講野)

哈哈

夜晚c電視

玩魔術

好變態

超勁

搞到我都想學添