++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天


分類: 未分類

原來佢重係信我鐘意第2個

 



行街街 分類: 未分類

今日同羊仔超人,Teddy Beer行吉吉島

雖然買左既野唔多

但係...............

可貴啊

一路行

就發覺成褲血

原來係個荷包爆血

d銀紙都染到紅晒

冇陰公喔

講下笑je

唔好驚驚喔

+|+



2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


yeah>>.. 愉快 分類: 未分類

我今日很kai心

因為我喜歡的人喜歡我

佢原諒左我

佢好大份呀

方呀

好多謝佢

我從未試過令1個咁傷心

我都係未試過咁傷心

佢真係好好

我真係要好好咁珍惜佢T_T

對唔住呀

下午

我傻仔

將隻手點個x斗

超熱

但係冇乜野

注意:我並唔係做傻事

無野好講

|+88!@