今日食完lunch
就同爸媽去買返學鞋
係搭電車期間
我差d訓著左
去到買鞋鋪
三個字唔夠就買完啦∼∼
跟住又搭返丁丁返屋企
係丁丁度見度個伯伯問個司機新光度味
司機話未到
咁佢就坐番低la∼
過左幾個站佢又問
個司機叫佢落車
態度唔係幾好
所以我立志要做護老人
幫助老人!!!
唔經唔覺
又過一左一個禮拜la∼
大家係唔係好開心le∼
我都一樣
咁朝刷牙仔個陣忽然諗到’賭仔精神’既下一句係咩la!!
賭仔精神,鍥盡所能,唔係握錢,就係搶錢!
到左chinese堂我無端端係習作拿左兩個貼紙
但係我覺得我做得ok la∼
but都好開心∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
今日放學我就陪人罰企
Miss伍話我同罰企果個係大聲公
遲D想搵我地做宣傳wo∼
咁我地都冇野可以再講la∼
我地都唔可以拒絕家la∼
咁就惟有任人如欲la∼
我地做學生既都冇得好揀la∼!!!!!