++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2005 年 10 月 1 日  星期六   晴天


買鞋 不安 分類: 未分類

今日食完lunch

就同爸媽去買返學鞋

係搭電車期間

我差d訓著左

去到買鞋鋪

三個字唔夠就買完啦∼∼

跟住又搭返丁丁返屋企

係丁丁度見度個伯伯問個司機新光度味

司機話未到

咁佢就坐番低la∼

過左幾個站佢又問

個司機叫佢落車

態度唔係幾好

所以我立志要做護老人

幫助老人!!!   



2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天


開心 傷心 分類: 未分類

唔經唔覺

又過一左一個禮拜la∼

大家係唔係好開心le∼

我都一樣

咁朝刷牙仔個陣忽然諗到’賭仔精神’既下一句係咩la!!

賭仔精神,鍥盡所能,唔係握錢,就係搶錢!

 

到左chinese堂我無端端係習作拿左兩個貼紙

但係我覺得我做得ok la∼

but都好開心∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼



2005 年 9 月 27 日  星期二   晴天


大聲公 驚訝 分類: 未分類

今日放學我就陪人罰企

Miss伍話我同罰企果個係大聲公

遲D想搵我地做宣傳wo∼

咁我地都冇野可以再講la∼

我地都唔可以拒絕家la∼

咁就惟有任人如欲la∼

我地做學生既都冇得好揀la∼!!!!!