++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


返學+買野 分類: 未分類

今日朝早返學傾野

丁遲粒幾鐘

mon生遲左1粒鐘

蒙遲半個鐘

唉.......................

跟住羊同財仔玩掟公仔

打中左一個女仔

副眼鏡攔左

羊要負責任

可能要賠money

跟住發生左d野

miss  tam對我話:「而家好小有你咁大方既男仔啦!」

真開心

繼而排劇

又比人圍

真慘

返到家

姐條仔黎左

4點到就同姐去黃金買碟+save卡

被逼拆掉了2張摺了心心的紅3魚

唔開心

跟住買埋箱

返家



2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


又煲cs+ps2 分類: 未分類

今日起身就覺喉嚨係幾舒服

但係唔記得食喉糖

跟住就煲ps2 & cs

得果4隻碟

又冇save卡

超悶

晏晝同蚩尤傾電fa

比佢鬧

係你自己囉黎架

唔關我事架

6點到老豆買左d花黎過年

食完飯同牙bee老公、bee、大佬賓傾計

玩cs

玩飛彈

超㊣

一個白色、一個黑色,靚爆+襯爆

薄機㊣



2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


生日快樂 分類: 未分類

今日係我表姐生日

係呢到同佢講聲

生日快樂++

年年都咁令女XD-

數學搞唔掂

要問楊嘉茹

唔該晒

英文悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶vv

科學-瘋狂博士大戰3角頭

結果係................瘋狂博士玩死左3角頭

午膳比人玩

都唔知我有咩咁好玩

次次都鑊鑊新鮮鑊鑊甘架wo@@

L&T有野笑到我lok左係地

中文訓教教

放學同kenny去網吧打cs

這是我第1次去網吧

真大膽

入到去好大陣煙味

搞到我喉龍唔係幾舒服

kenny好屎

比我對琳左30次

哈哈

玩完出去閒到自己d3好大陣煙味

夜晚同魏華成班人玩cs

肥佬超9

細佬重衰

唔講啦

生日快樂呀表姐

嘻嘻++