++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


丁_丁 分類: 未分類

朝早8點4先起身

趕到乜咁

返學排週會

同miss tam傾計

屈佢話我令仔、斯文、聰明、盡責等等......

其實呢d都係事實黎je@@

Miss Tam怕羞先唔講出黎

哈哈*

玩下咋

其實佢真係話我以上果幾樣野

唔信可以問mon x 2+ting

排排下突然有個message SD左過黎

比miss Tam聽到

但係就唔知邊個

原來係姐話嬈嬈表姐唔舒服

唔可以出街(原本我地約左去hard rock食野)

唉.............

呢個狗年真係唔老黎呀

個個都病==

跟住同mon x 2+ting

去大家樂食野

成班餓狗xx咁搶晒我d肉醬

真係失禮呀))

食完搭bus去ting家

班友狂用我(牙媽)部手提

去到ting家接埋魏華開木台

要食雞糊

有d唔慣

我不嬲都3番起糊架麻**

每打完1鋪就去ting奸房到睇佢玩戰地

順便輪我大米

搞到我...................

由其是mon生呀

鋪鋪都對到咁恆

跟住同mon生搭8x

我就去眼鏡鋪

揀住眼鏡先

牙閃(媽媽)就遲d黎

我就揀左紫色粗框

但係牙閃就話太..........

anyway,我最後都堅持到底

揀左紫色

回家途中

媽媽話唔開心

因為佢唔見左佢件嫁妝(金手鍊)

返到家又發晒矛咁搵wo

我真係未見過佢咁

夜晚由我拆番個垃圾筒蓋

因為係我之前踩斷左既

搞到我隻手臭晒

捽幾次番簡都搞唔掂&_&



2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


無主題 分類: 未分類

今日10點就起身

中午大班人黎食飯

辛苦媽媽做菜了

晏晝去四姑媽家

落去打左陣羽毛球

熱死啦

跟住玩到瘋晒

周圍爬黎爬去

真係好耐未試過啦

夜晚係果度食

跟住屈表哥請食糖水

因為佢打牌贏左4xx

-6 者

我出手既話

哼哼............



2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天


表姐黎過夜 分類: 未分類

年初2

朝早去表哥家

即係"啟殷"(我之前打錯左)家

好搞笑

個個圍住佢影相

做左mordel 咁

>3<

跟住去婆婆家食飯

舅父感冒

我就傷風

表姐都係

呢個新年真係唔老黎啦

==

食完飯打陣牌

悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

跟住就去大姑媽度

順片去埋6姑姐到

又打陣牌

係果度食完晚飯

表姐就跟我地返屋企啦

打機

悶呀

打果d都唔岩我心水

最後因太倦睡了

無法子啦

晚晚2點先訓

9點就起身

=="