++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早罕有咁搭丁返學

因為太遲了

去地鐵站等匋匋豬*^rain^太婆

其間見到好多熟人&老師

佢地到左就一齊行返學校

返到課室都唔知調(位)定唔調

最終都冇調到

早讀出奇地無野做

跟住Miss伍更年期囉

發火

搞到我要閂埋隻耳仔xDD

都唔知佢發咩神經

數學:無聊

綜人X2:班友冇義氣,好無奈囉

体育X2:踢波。比人屈到"啤"一聲囉

Lunch:冇咩特別樹

科學:對作業。

中文X2:等1堂測驗。第2堂出奇地專心聽書

第9堂:家連哥出既野都"幾好"xDD

放學:哇!8達通冇$$$$$了==

返到家冇野講了

再會~~



2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天


驚驚的一天 分類: 未分類

早讀:幫牙bee做野

            跟住佢話今日搜書包

                 我就拿拿琳擺晒d野係身上

排隊早會:早操?!無奈==

中文:借左本書比牙bee,超無奈==

數學X2:"手羅"命

英文X2:Quiz———還好吧

                    跟住又悶呀xDD

Lunch:同葉建傾巨商

               好懷念xDD

普通話:捲到條利抽筋咁XDD

專題X2:落禮堂———訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

                跟住上返課室。莫生冇黎。好悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

第9堂:無聊———隻歌都唔好聽既=="

放學:同匋匋豬*^Billy仔^rain^grace去M記

             好鬼死好玩哩!!!

                  Then  Grace返家

                      我地就去地鐵站

                         好囉呀

                            Billy仔走了

                              我地就去柴灣

                                  途中比匋匋豬*對左唔知幾多次。xDD   

                                       送埋佢出閘我就走了

                                           今天完了++



2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


分類: 未分類

唔記得左lu   xDD

總之好悶啦