早讀:幫牙bee做野
跟住佢話今日搜書包
我就拿拿琳擺晒d野係身上
排隊早會:早操?!無奈==
中文:借左本書比牙bee,超無奈==
數學X2:"手羅"命
英文X2:Quiz———還好吧
跟住又悶呀xDD
Lunch:同葉建傾巨商
好懷念xDD
普通話:捲到條利抽筋咁XDD
專題X2:落禮堂———訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓
跟住上返課室。莫生冇黎。好悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
第9堂:無聊———隻歌都唔好聽既=="
放學:同匋匋豬*^Billy仔^rain^grace去M記
好鬼死好玩哩!!!
Then Grace返家
我地就去地鐵站
好囉呀
Billy仔走了
我地就去柴灣
途中比匋匋豬*對左唔知幾多次。xDD
送埋佢出閘我就走了
今天完了++ |