朝早
熱得很
早讀:忙
落去早會:哇小!差d比校長捉。真係小佢呀xDD"
中文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶
心智:好彩唔過10分鐘je xDD"
英文X2:點書。跟住同狂抽煙吱Christy§真係好好玩■以後馮親上英文堂都要玩下先=]'
Lunch:玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩。跟住同謙謙搵佢想溝果條女。但失敗了=]'
普通話:無聊
數學X2:哇!太棒了。又電又飛野xD"
小小息:比人玩都飛起=]'
第9堂:無聊
放學wif 小Bee。謙謙。莫哈食麵
then MTR
返中環等姐
去紅館
睇F4
ok啦
重有Vanness好勁
除3跳舞乜肌都Show晒
好正
唱歌彈結他都好正
我中意Vanness呀=]'
我姐都係xD" |