朝早
好勉強咁迫自己起身==
返學#落雨§濕
返到學係門口到等的時侯
被林sir的去講幾句:『你個頭有d長有d短咁,有d又鬆。達到豎起既效果。』
冇野講
真搞笑
李sir的我就話:『你剪到咁碎,無非到係想豎起je。』
馬sir:『你唔係要我摸落去,1 pag屎咁呀?!』(係咁上下)
真得意
原來個頭濕左係會豎起架
下次記住je下個頭先xD"
早讀:超忙
科學:牙sir對鞋有冇做過手腳架?!
聖經:無聊
中文:叫波波池收皮啦——講咁多堂都叫人想訓咁
英文X2:第1堂吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱。第2堂Quiz!謝bobo比我c
Lunch:與tur雞大戰!我好準架je xD"
在此對大家講聲對不起。今日唔知做咩咁鐘意玩!但出火了◆
數學:沒有了2位同學,擔心的=]/
藝術:無聊的¥周圍走
第9堂:做下又訓下咁xD"
放學:歷史學會——作標語
勁啊xD"
回家:好累好累。唉!落雨打波真係好辛苦=="
好早點睡!就現在啦
good night |