++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


生日快樂 分類: 未分類

生日快樂呀︽小x星℅

祝  快高長大﹌唔好再咁x啦xD"



唉!今日都唔知做乜 分類: 未分類

朝早

好勉強咁迫自己起身==

返學#落雨§濕

返到學係門口到等的時侯

被林sir的去講幾句:『你個頭有d長有d短咁,有d又鬆。達到豎起既效果。』

冇野講

真搞笑

李sir的我就話:『你剪到咁碎,無非到係想豎起je。』

馬sir:『你唔係要我摸落去,1 pag屎咁呀?!』(係咁上下)

真得意

原來個頭濕左係會豎起架

下次記住je下個頭先xD"

早讀:超忙

科學:牙sir對鞋有冇做過手腳架?!

聖經:無聊

中文:叫波波池收皮啦——講咁多堂都叫人想訓咁

英文X2:第1堂吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱吱。第2堂Quiz!謝bobo比我c 

Lunch:與tur雞大戰!我好準架je  xD"

在此對大家講聲對不起。今日唔知做咩咁鐘意玩!但出火了◆

數學:沒有了2位同學,擔心的=]/

藝術:無聊的¥周圍走

第9堂:做下又訓下咁xD"

放學:歷史學會——作標語

         勁啊xD"

回家:好累好累。唉!落雨打波真係好辛苦=="

好早點睡!就現在啦

good night



2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天


好諗累呀 分類: 未分類

尋晚1點先訓

今朝多謝彤個電fa先起到身去踢波

去到得幾個

後尾越黎越多人

同其他人鬥波

好累

守龍比人狂ben

pk

右手屈到用唔到力

跟住同匡行左1陣

番家

落街實野

同小Bee、彤msn

唉!真悲哀

打機

黎叔叔囉左d DVD 上黎

謝=]'

夜晚整橙同蘋果比家人食

拿手唔成世xD"

眼訓

好諗累呀