++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


無主題 分類: 未分類

1點半起身

打機

晏d公公、婆婆、姨媽同佢兩個女黎

打牌

陪佢地玩下咁啦

對眼好辛苦

跟住去食飯

9點半回家

睇tv

做hw

打機



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


無主題 分類: 未分類

1點半起身

fung機

打機

msn

夜晚打機

msn

睇老馮

幾正xD"



2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

11點起身

1點9到NP MTR

差點兒遲到

跑落去

超熱。出汗好似流水咁

一齊去麗之各做訪問

個總裁超好人,不過淨係差d紀念品xD"

then同莫生、羊、彤去食下午茶

莫生竟然得$50

點做牙sir呀

應該好似邱太咁撻張5百蚊出黎麻

食完送莫生番佢媽家

我就去藍田搵六姑姐

落佢間鋪幫手

有小小拿手唔成世xD"

跟住上佢家整腦

訓左陣

再睇埋tv

9點半走

回家累得很