++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


無主題 分類: 未分類

成日係家打機

夜晚先溫書



2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


無主題 分類: 未分類

今日朝早冇番英文班

想訓覺

但係牙爸狂嗌我起身

我唔理佢繼續訓

又唔知邊條友(樓上樓下)係到嗌

嘈醒我。個個禮拜6都係咁架wor=v=

12點起身

食午餐

跟住打機、MSN

Dinner

繼續打機、MSN



2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早wif 小Bee返學

遲到〃對不起︴請食飯

早讀:哇!難得冇功課xD"

數學:改正——無聊

綜人X2:專心的溫書

小息:罰企

体育X2:体能——哇!破晒記錄呀!Situp:60下#掌上壓:40下

9分鐘:20個圈到

好變態呀

呢d就係我秘密練兵既成績啦xD"

返到更衣室除晒3涼風扇

比人影相、挑逗

無辦法啦!只怪我太壯了xD"`

Lunch:坐木台。又玩我條褲〤真慘

科學:無聊的

中文X2:小!想訓、但比面佢〉唔訓

好辛苦咁捱左成粒幾鐘

第9堂:無聊。想訓

放學wif小Bee、牙樂、小肥、謙謙去牙樂家

紫林、莫哈join

鋤Dee。本來贏架,但...............................

5點走     wif小Bee、謙謙

謙謙走

我送小Bee返葵興

回家很熱很熱

夜晚MSN

好慶呀。\_/。