++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早同小Bee返學

差d遲到

Jay Pang好搞野xD"

早讀:忙到碌地

早會:唔駛落去。正

中文:借了書書給小Bee

數學X2:火藥味非常濃xD"

英文:無聊的。原來我無做WS。但我醒目一路je住,一路做,一路對

真勁xD"

Lunch:課室玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩

普通話:小肥笑到我碌地

專題X2:傾左好多野

爭d要做出鏡果個

好彩羊唔識得玩DV機

好野xD"

第9堂:訓下咁啦

放學wif小Bee#謙謙#小肥#紫林#牙樂#莫哈去牙樂家

鋤Dee——小Bee勁勁的!抵錫>3< xD"

7點幾wif謙謙送小Bee  MTR

回家9點

電腦話:『你的Microsoft Window可能是盜版的.......................』

Shit真係想小果個on9仔

我知你係翻版

但係點解咁易比人知架???!!

真係呀.↘_↙.

姐姐搞tiramisu衰了

真慘

不要緊

下次我幫你xD"



2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


熱到甩肺 分類: 未分類

10點幾起身了

ac贏波

好野=]'

打機

好熱

晏晝家沒有人

就除下上衣

wow........

爽呀xD"

打機

今天無聊的



2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


無主題 分類: 未分類

早上給小Bee  Morning Call

起床了

打機

晏晝到柴灣

同rain#匡#Grace#匋匋行

6點走人

媽媽累+我遲了

不去買33了

回家

傻仔了

超熱