朝早同小Bee返學
差d遲到
Jay Pang好搞野xD"
早讀:忙到碌地
早會:唔駛落去。正
中文:借了書書給小Bee
數學X2:火藥味非常濃xD"
英文:無聊的。原來我無做WS。但我醒目一路je住,一路做,一路對
真勁xD"
Lunch:課室玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩
普通話:小肥笑到我碌地
專題X2:傾左好多野
爭d要做出鏡果個
好彩羊唔識得玩DV機
好野xD"
第9堂:訓下咁啦
放學wif小Bee#謙謙#小肥#紫林#牙樂#莫哈去牙樂家
鋤Dee——小Bee勁勁的!抵錫>3< xD"
7點幾wif謙謙送小Bee MTR
回家9點
電腦話:『你的Microsoft Window可能是盜版的.......................』
Shit真係想小果個on9仔
我知你係翻版
但係點解咁易比人知架???!!
真係呀.↘_↙.
姐姐搞tiramisu衰了
真慘
不要緊
下次我幫你xD"
|