++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


生日快樂 分類: 未分類

可愛的傻Bee               生日快樂▼        快高長大!高過某人xDD"

匋匋*                         生日快樂■        要乖D啦。唔好成日叫人幫手啦xD

肥霖                           生日快樂◣        唔好再係小息,Lunch手x啦  xD"

重有呀—芳文哥果8個FD。一個姨媽呀xDD"

              生日快樂=]'

朝早:驚喜了傻Bee

         但.......眼訓的

早讀:忘錄

週會:狂"釣魚"。好正xDD"

綜人X2:抄橋囉"無奈的

中文X2:睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡睡

Lunch:無聊的。玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩

英文X2:無聊的

數學:Quiz。識做但唔知岩唔岩呢?

功課堂:無聊

放學:唉!唔講了xD"



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


呆呆的 分類: 未分類

朝早返學

早讀:忙的

科學:無聊的

聖經:無聊的

中文:無聊的

英文X2:無聊的

Lunch:去啦啦隊。跟住去專題開會

這個組長真不負責任

數學:無聊的

藝術X2:無心機(亂畫1通)。羊講錯野了xDD"跟住小Bee玩水、搞我  HeeHeeeeeeeeeee

第9堂:無聊的

放學:wif小Bee^謙謙^小肥^莫哈食麵

then跟送小Bee^謙謙去東涌線

返來!好采唔駛補飛je  xDD"



2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


開心 分類: 未分類

11點先起身

打機

2點食Lunch

跟住姐整Tiramisu

真嘈xD'

好味

對面架的ee又整左d  Cheeze  Cake過黎

好味

但有小小飽

公公婆婆來了

落去食飯

無聊的

返未與小Bee  MSN

開心的xD"

大傻佬''咁都比您諗到xD"

好正呀呢句

Bee Bee真叻=]'