今天上學
總覺周身唔妥當
肌肉超痛
早讀:幫牙bee做數
佢話請我食飯wo
都唔知係咪既xDD
科學轉了數學:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
聖經:開始憎馬sir啦,又係到亂咁up
中文:又流口水xDD
英文X2:比miss 張warning添,無法啦。真係好支力呀!跟住班友又係到亂up
Lunch:罰企
數學:超勁———無打開過書。真係覺自己掂xDD
藝術X2:羊發嬲了==無奈——出位都唔得?!
第9堂:無聊
放學:罰企
跟住去聰聰家打牌
好開心贏左40雞
但係打2蚊番的話就80蚊架啦xDD
累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累 |