++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


無主題 分類: 未分類

週會:誠社贏左

但係我覺得有d唔公平

綜人X2:打架比賽xDD

中文X2:電電電電電電電電電電電電電電電電電電

英文X2:我憎張子欣呀——大我地wo~~

數學:,悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

放學唔記得lo

淨係知好好玩

累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累v



2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


病病的+開心的 分類: 未分類

今天上學

總覺周身唔妥當

肌肉超痛

早讀:幫牙bee做數

佢話請我食飯wo

都唔知係咪既xDD

科學轉了數學:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

聖經:開始憎馬sir啦,又係到亂咁up

中文:又流口水xDD

英文X2:比miss 張warning添,無法啦。真係好支力呀!跟住班友又係到亂up

Lunch:罰企

數學:超勁———無打開過書。真係覺自己掂xDD

藝術X2:羊發嬲了==無奈——出位都唔得?!

第9堂:無聊

放學:罰企

跟住去聰聰家打牌

好開心贏左40雞

但係打2蚊番的話就80蚊架啦xDD

累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累



2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


累累 分類: 未分類

今日6點就要起身

去練波(准備西瓜波)

一路落雨一路踢波

好慘

跟住同一班牙伯鬥波

輸到乜7咁=="

超支力

返家斗陣

then同匡匡、彤彤做HW

跟住飛的去柴灣睇顯理女子排球打比賽

好溶呀""

慘敗==

返家

好眼訓

11點就睡了~~