++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


p.s. 分類: 未分類

i don't wanna  say Goodbye to u too >3<

送多兩句

i never want to say goodbye    >3<

sun never want to see u cry    >3<

5             2        0                                  >3<



玩死 分類: 未分類

中文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

數學X2:哇!呢兩科真係嘔電呀

英文:Presen,唉............中文就話掂je

英文?!**

lunch:食野遲左,so遲到開會+採排,真係唔好意思!對不起"搞到你地要搵我。SOR"

普通fa:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

心智:整(金表),整極都整唔到**

豬皮牛雜:落Hall訓訓訓訓訓訓訓訓訓,Ramond Sir講野我都夠膽訓!真勁xDD

功課堂:一路聽歌一路訓覺perfect!!

放學比kenny+匡匡拉左入團契

真慘T^T

跟住又比佢地拉住去M記

狂玩我囉

我忍你地

then去百街

做左推車仔

見到家連哥

跟住上番去和富個公園

比李sir+林sir前後包抄叫我地返家

喂~我地又唔係做咩衰野

洗唔駛咁呀??!

行行下見到好多老師

又有d搭的士返家

真富貴##

夜晚幫匋匋豬*搵歌

真難搵

最後放棄上網搵

問姐"巢"番隻碟人腦算啦

媽媽回來話求先行行下前要突然有人比"羅屍批"擊中手部

真恐佈

佢重話:如果我行快10步,中的人會是我!



2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


開心 分類: 未分類

今日轉袋袋返學

哇!好重呀==

數學:照舊唔明啦

英文:班友set up(陷害)我

搞到我................

科初:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

Lunch比老陳屈左個雞脾餐

真慘.......==

科技:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

真係多謝堯堯幫我搞=3=

中文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

放學同匡匡打排球&馬騮搶球

真係多謝匋匋豬*餵我食薯片啦**

THZ^^

夜晚DL GREATEST LOVE OF ALL好好聽呀

另外BT林海峰既TALK SHOW

再同匋匋豬*搵野

我真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好人架者

xDD~