中文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
數學X2:哇!呢兩科真係嘔電呀
英文:Presen,唉............中文就話掂je
英文?!**
lunch:食野遲左,so遲到開會+採排,真係唔好意思!對不起"搞到你地要搵我。SOR"
普通fa:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
心智:整(金表),整極都整唔到**
豬皮牛雜:落Hall訓訓訓訓訓訓訓訓訓,Ramond Sir講野我都夠膽訓!真勁xDD
功課堂:一路聽歌一路訓覺perfect!!
放學比kenny+匡匡拉左入團契
真慘T^T
跟住又比佢地拉住去M記
狂玩我囉
我忍你地
then去百街
做左推車仔
見到家連哥
跟住上番去和富個公園
比李sir+林sir前後包抄叫我地返家
喂~我地又唔係做咩衰野
洗唔駛咁呀??!
行行下見到好多老師
又有d搭的士返家
真富貴##
夜晚幫匋匋豬*搵歌
真難搵
最後放棄上網搵
問姐"巢"番隻碟人腦算啦
媽媽回來話求先行行下前要突然有人比"羅屍批"擊中手部
真恐佈
佢重話:如果我行快10步,中的人會是我! |