++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天


做問卷 分類: 未分類

朝早起身

好無奈咁返果個乜春英文班

跟住羊送飯黎比我同肥媽

真好

then一齊去中央國豬館集合

莫生遲到了

要請食飯xDD

跟住去sogo後面條街做問卷

途中不小心、口快快咁講左"x街"

好無奈

我真的不想

去到我食左5,6次lemon

搞到我無晒信心==

但最後我都做左10份問卷到(算多了)

返家好累ZZZZZZZZZZZZZZ



2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天


打牌牌 分類: 未分類

數學:唔記得囉

綜人X2:有小小病,無心機lu==

體育X2變了自修:真好,周圍走!玩個癲

Lunch:shit!衰左==

跟住狂濫用我既職權黎蓋印,換左好多蜜牙糖xDD

科學:無聊的

中文X2:頂唔順訓著左,真係好琳、重要流埋口水果隻wo。最樣衰既就係比全班望住黎比波波池叫醒wo**OMG

第9堂:機燒了,人悶了xDD

放學去芳文哥家打牌

今日真係唔老黎呀

1開波就輸

於是執位啦

執完都係果個位wo

真邪=="

好彩林尾果鋪既最尾果隻都比我食到姐

哇!如果唔係輸成廿蚊都似......

返到家支力得濟,十一點就訓了



2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


開心 分類: 未分類

中文:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

心智X2:污咀狗收皮啦,何xx整世界女黎架

英文X2:Quiz,OK啦

Lunch:做話劇,覺得好無聊呀==

普通fa:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

數學X2:做了很多叻野,真乖xDD

第9堂:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

放學:同匡匡、牙姜、芳文哥、Billy & Kenny去聰聰家

我就同芳文哥、聰聰同佢細佬打麻雀

我就贏左$40、芳文哥就贏左$42

其實幾唔好意思架

去人地家重要........

去果陣Kenny跟住晒,好彩牙姜幫我地搞掂左佢je!!

夜晚姐話有新程式可以DL歌

叫Foxy

真係好勁

好快就搵到歌

開心