++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


林sir唔捉馬sir捉 分類: 未分類

起身

整好個頭

返學去

1節關——林sir。搞掂

以為咁就得啦

點知........................

科學:林sir。冇事

聖經:馬sir捉了

洗頭。無奈。洗完都係咁

中文:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

英文X2:無聊

Lunch:wif 小bee傾計

數學:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

藝術X2:悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶。訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

第9堂:唔知做乜

放學歷屎學會

答岩9條半問題

全場最高

真叻

比邱太係咁笑我個頭

無奈的

回家

冷冷的



2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


累得很 分類: 未分類

6點半被彤彤的電fa吵醒了

對唔住———遲到打波

7點2到渣華道運動場打羽毛球

有彤彤^羊^芬同佢SIS

打得果1個粒鍾唔夠

熱身都未熱完啦

跟住去大家樂同羊^彤彤食早餐

食完彤彤返家

我同羊去柴灣打羽毛球

激戰+開行火咁

好累了

之後重要去柴灣地鐵車廠

繼續打羽毛球

個個都係勁人

打到超累

我想聽日右手一定廢了xD



2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


開心的 分類: 未分類

朝早返英春班

玩到癲晒

回家食飯

跟住去睇"排比"

爭幾分落敗了

不要緊

下年再殺過xDD

then去藍田剪頭髮

好型呀

好滿意呀

跟住去6姑姐到影印+整腦

7點半返到家

開開心心的==v